stone Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Er veldig våken!:-) Sitter og leser en vits eller to, som denne: Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen:- Hei, hvordan har du det? Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett, men jeg vet ikke hva som gikk av meg, og jeg svarte:- Jo takk, bare bra. Den andre fyren sa:- Hva gjør du? Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte:- Jo, som deg, bare ute og reiser. På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f*** , da det kom ett nytt spørsmål:- Kan jeg komme over? Nå begynte dette å bli noe skremmende, men for å være høflig svarte jeg:- Nei.... jeg er litt opptatt akkurat nå. Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si:- Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine! 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er våken. *strever med å holde øynene åpne, men gidder ikke gå i seng* 0 Siter
vanilje Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Er veldig våken!:-) Sitter og leser en vits eller to, som denne: Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen:- Hei, hvordan har du det? Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett, men jeg vet ikke hva som gikk av meg, og jeg svarte:- Jo takk, bare bra. Den andre fyren sa:- Hva gjør du? Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte:- Jo, som deg, bare ute og reiser. På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f*** , da det kom ett nytt spørsmål:- Kan jeg komme over? Nå begynte dette å bli noe skremmende, men for å være høflig svarte jeg:- Nei.... jeg er litt opptatt akkurat nå. Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si:- Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine! hehehehehehehehe 0 Siter
Sofline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Er veldig våken!:-) Sitter og leser en vits eller to, som denne: Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen:- Hei, hvordan har du det? Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett, men jeg vet ikke hva som gikk av meg, og jeg svarte:- Jo takk, bare bra. Den andre fyren sa:- Hva gjør du? Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte:- Jo, som deg, bare ute og reiser. På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f*** , da det kom ett nytt spørsmål:- Kan jeg komme over? Nå begynte dette å bli noe skremmende, men for å være høflig svarte jeg:- Nei.... jeg er litt opptatt akkurat nå. Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si:- Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine! *LOL* 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Er veldig våken!:-) Sitter og leser en vits eller to, som denne: Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen:- Hei, hvordan har du det? Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett, men jeg vet ikke hva som gikk av meg, og jeg svarte:- Jo takk, bare bra. Den andre fyren sa:- Hva gjør du? Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte:- Jo, som deg, bare ute og reiser. På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f*** , da det kom ett nytt spørsmål:- Kan jeg komme over? Nå begynte dette å bli noe skremmende, men for å være høflig svarte jeg:- Nei.... jeg er litt opptatt akkurat nå. Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si:- Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine! LOL 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Jeg er våken. *strever med å holde øynene åpne, men gidder ikke gå i seng* Jeg har øyne som klinkekuler akkurat nå 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har øyne som klinkekuler akkurat nå Klart jeg er våken! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Klart jeg er våken! Sover du aldri ;o) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Er veldig våken!:-) Sitter og leser en vits eller to, som denne: Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen:- Hei, hvordan har du det? Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett, men jeg vet ikke hva som gikk av meg, og jeg svarte:- Jo takk, bare bra. Den andre fyren sa:- Hva gjør du? Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte:- Jo, som deg, bare ute og reiser. På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f*** , da det kom ett nytt spørsmål:- Kan jeg komme over? Nå begynte dette å bli noe skremmende, men for å være høflig svarte jeg:- Nei.... jeg er litt opptatt akkurat nå. Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si:- Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine! Bra vits, hvilken side er du på? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Sover du aldri ;o) Nesten aldri. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Nesten aldri. Jeg sover mest om morgenen jeg. Da er det lett å sove ) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg sover mest om morgenen jeg. Da er det lett å sove ) Sliter du med å sove, anbefaler jeg deg å sette sammen din egenkomponerte sovelyd! http://www.soundsleeping.com/ 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hehe, vi så House samtidig i natt da, Dorthe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Sliter du med å sove, anbefaler jeg deg å sette sammen din egenkomponerte sovelyd! http://www.soundsleeping.com/ Det er ikke krise for jeg kan sove etter at jeg har sendt minstemann på skolen:o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Hehe, vi så House samtidig i natt da, Dorthe. Jeg sovna fra hele House men jeg skal se den i dag. Tenk å sovne fra den da ( 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det er ikke krise for jeg kan sove etter at jeg har sendt minstemann på skolen:o) Sov du i morges eller? Jeg har 28 1/2 time våkenhet nå. 0 Siter
Gjest EnSultenTiger Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Sov du i morges eller? Jeg har 28 1/2 time våkenhet nå. Ny rekord? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg sovna fra hele House men jeg skal se den i dag. Tenk å sovne fra den da ( Skandaløst! Er det den nyeste episoden i sesong 3 du skal se? Den var bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.