Gå til innhold

Mys spam på Yahoo

Anbefalte innlegg

Gjest lei av spam
Skrevet

Jeg byttet fra Hotmail til Yahoo fordi det kom så enormt mye spam til Hotmail. Men nå får jeg masse spam til Yahoo også (skjønt ikke like mye som jeg fikk til Hotmail). Særlig masse av type "Enlarge your penis" osv (ja jeg er kvinne da, så det er liksom ikke så aktuelt uansett! :-)) Jeg er aldri inne på den typen sider, som skulle tilsi at jeg skulle få slik spam, bare så det er sagt.

Er dritt lei av det. Riktignok kommer det først og fremst til Bulk-boksen, men det er så enorme mengder av dem. Jeg har forsøkt å bare slette dem, har forsøkt å flytte dem over til Innboks for så å markere dem som Spam (merkelig at man ikke kan nå direkte til Spam-funksjonen fra Bulk-boksen).

Hvorfor er ikke Yahoo flinkere til å stoppe spam? Det burde da være enklere, utifra at de kunne silt vekk når enkelte ord er i overskriften. På hotmail hadde de i det minste en funksjon for dette, der man kunne skrive inn avsendernavn eller enkeltord som man ikke ville motta noe post fra.

Har dere noen råd?

Skrevet

Løsningen har gmail - den har kjempebra spam-filter!

Skrevet

Har hatt yahoo en god stund, og har ikke fått noe spam til nå

Skrevet

Har hatt min yahookonto i tre år, og kan telle all den spammen jeg har fått på en hånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...