Gå til innhold

Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyggelig FU om dolere! :))

Hvem er snill, hvem er søt, hvem er sprø (posetivt), hvem er smart, hvem er morsom, hvem er flink, hvem er sexy?

Skriv gjerne inn andre ting også hvis du kommer på noe!! :))

Gjest god helg
Skrevet

Hvem er snill: knille, hvem er søt: lune82, hvem er sprø (posetivt): jente 44, hvem er smart: spiffen, hvem er morsom: funny!, hvem er flink:knerten, hvem er sexy: badenick

Skrevet

Mener bestemt at Webmaster har sagt i fra at denne typen tråder ikke er ønsket, da de bare er pjatt og "jeg liker deg" og overhodet ikke nyttig :)

Skrevet

Mener bestemt at Webmaster har sagt i fra at denne typen tråder ikke er ønsket, da de bare er pjatt og "jeg liker deg" og overhodet ikke nyttig :)

Så når jeg gjør det er det ikke lov men når mariafly gjør det er det lov?

Gjest Svært barnslig
Skrevet

Å herme nicket til vår alles kjære Zakko, finner jeg

Skrevet

Så når jeg gjør det er det ikke lov men når mariafly gjør det er det lov?

Aner ikke hva mariaflyfly har gjort, det er veldig tilfeldig hva jeg har lest akkurat i kveld. Og jeg sier bare det webmaster har sagt tidligere :)

Hvorfor nicket? Zakkoo kan du umulig være, for han pleier å ta ting til etteretning i stedet for å få furteleppe :P

Skrevet

Aner ikke hva mariaflyfly har gjort, det er veldig tilfeldig hva jeg har lest akkurat i kveld. Og jeg sier bare det webmaster har sagt tidligere :)

Hvorfor nicket? Zakkoo kan du umulig være, for han pleier å ta ting til etteretning i stedet for å få furteleppe :P

Les tråden det ekte doltingsvalget.....

Er det ikke lov å ha nick som ligner?

Skrevet

Les tråden det ekte doltingsvalget.....

Er det ikke lov å ha nick som ligner?

Lov er det vel, men det er noe som heter etikette. :)

Skrevet

Snill, søt, sprø (posetivt), smart, morsom, flink og sexy?

Haha, den var jo enkel, det er jo selvfølgelig meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...