Gjest zapkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hyggelig FU om dolere! ) Hvem er snill, hvem er søt, hvem er sprø (posetivt), hvem er smart, hvem er morsom, hvem er flink, hvem er sexy? Skriv gjerne inn andre ting også hvis du kommer på noe!! ) 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hvem er snill: knille, hvem er søt: lune82, hvem er sprø (posetivt): jente 44, hvem er smart: spiffen, hvem er morsom: funny!, hvem er flink:knerten, hvem er sexy: badenick 0 Siter
Gjest blame Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Mener bestemt at Webmaster har sagt i fra at denne typen tråder ikke er ønsket, da de bare er pjatt og "jeg liker deg" og overhodet ikke nyttig 0 Siter
Gjest zapkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Mener bestemt at Webmaster har sagt i fra at denne typen tråder ikke er ønsket, da de bare er pjatt og "jeg liker deg" og overhodet ikke nyttig Så når jeg gjør det er det ikke lov men når mariafly gjør det er det lov? 0 Siter
Gjest Svært barnslig Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Å herme nicket til vår alles kjære Zakko, finner jeg 0 Siter
Gjest blame Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Så når jeg gjør det er det ikke lov men når mariafly gjør det er det lov? Aner ikke hva mariaflyfly har gjort, det er veldig tilfeldig hva jeg har lest akkurat i kveld. Og jeg sier bare det webmaster har sagt tidligere Hvorfor nicket? Zakkoo kan du umulig være, for han pleier å ta ting til etteretning i stedet for å få furteleppe 0 Siter
Gjest zapkoo Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Aner ikke hva mariaflyfly har gjort, det er veldig tilfeldig hva jeg har lest akkurat i kveld. Og jeg sier bare det webmaster har sagt tidligere Hvorfor nicket? Zakkoo kan du umulig være, for han pleier å ta ting til etteretning i stedet for å få furteleppe Les tråden det ekte doltingsvalget..... Er det ikke lov å ha nick som ligner? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Les tråden det ekte doltingsvalget..... Er det ikke lov å ha nick som ligner? Lov er det vel, men det er noe som heter etikette. 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Snill, søt, sprø (posetivt), smart, morsom, flink og sexy? Haha, den var jo enkel, det er jo selvfølgelig meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.