Gå til innhold

Norges viktigste artist/gruppe gjennom tidene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener sissel er den viktigste, men jeg må si at jeg blir imponert over at du klarer å lage poll her inne.

Er det vanskelig? Jeg er ganske blond på data da.

Skrevet

Jeg mener sissel er den viktigste, men jeg må si at jeg blir imponert over at du klarer å lage poll her inne.

Er det vanskelig? Jeg er ganske blond på data da.

Enkelt, fremgangsmåten er på 3 trinn, alt lett beskrevet på engelsk.

Skrevet

Enkelt, fremgangsmåten er på 3 trinn, alt lett beskrevet på engelsk.

Kulere med poll enn fu forda er man anonym

Skrevet

Jeg savner Salhuskvintetten.

Kunne tatt med vinskvetten...:-) Ok, de er herved nr 12.

Kvintetten snek seg inn på en 45 plass. Ikke spør hvem de har foran seg!

Skrevet

De står som nr 11 på listen:-)

Syntes de skulle vært med, de var vel foregangsfigurer når det gjaldt å få norsk (pop)musikk ut i verden? Eller er jeg bare nostalgisk skylapp-preget?

Ingen av de på din liste er vel kjent for å være "viktige" på noen måte, som artister? Erik Bye kunne vel kanskje få den merkelappen som journalist/tv-mann, men som artist?

Kanskje Åge, for å ha holdt på så lenge, da?

*pirker* ;)

Skrevet

Syntes de skulle vært med, de var vel foregangsfigurer når det gjaldt å få norsk (pop)musikk ut i verden? Eller er jeg bare nostalgisk skylapp-preget?

Ingen av de på din liste er vel kjent for å være "viktige" på noen måte, som artister? Erik Bye kunne vel kanskje få den merkelappen som journalist/tv-mann, men som artist?

Kanskje Åge, for å ha holdt på så lenge, da?

*pirker* ;)

Selvsagt skulle/kunne AHA vært med. Grunnen til at jeg ikke tok dem med er at jeg tenkte mest på popularitet innen landets grenser. At AHA er de største norske artistene utenlands gjennom tidene er ubestridt.

Slutt å pirke sånn! *s*

Skrevet

Gjennom tidene? Det der er gjennom de siste femti åra.

Grieg ellerno'.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...