Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hatt soppinfeksjon på penis en lang stund nå, canesten ser ikke ut til å hjelpe.Bakgrunnen er som følger: Jeg og min kjæreste hadde litt heftig sex, og bakterier fra endetarm fra begge har ganske sikkert kommet i kontakt med kjønnene våre. Hun fikk diagnostert sopp, og tok en canestenkur, det gjorde jeg også. Hun ble kvitt problemene og det trodde jeg også. Men da vi etter en lang stund hadde sex, kom problemene hennes igjen; Kløe, svie og hvit utflod. Jeg er kvitt dette, men penishodet er litt ømt, og det er mange små prikker, nesten som utslett, pluss at det er litt rynkete. Jeg har ingen utflod eller hvitt belegg. Hvorfor blir hun bra av canesten og ikke jeg? Kan jeg ha noe mer alvorlig? Vi har aldri hatt problemer før, og har kun vært med hverandre i 8 år. Veldig takknemlig for svar da dette er en plage for oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26577-soppinfeksjon-eller-kj%C3%B8nnsykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Når dere har vært sammen med bare hverandre i 8 år, så er dette ikke en kjønnssykdom. Som du vil se av mange spørsmål og svar her på Doktor Online, så er stadig tilbakevendende soppinfeksjoner et stort problem for mange kvinner. Det kan ha mange årsaker og behøver ikke ha noe med mannen å gjøre. Jeg foreslår at du går til lege for nærmere undersøkelse og prøvetaking for å finne ut bedre hva årsaken til plagene dine er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...