Gå til innhold

Visdomstenner - trekking


Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Må ikke av den grunn. De trekkes kun hvis de er dårlige eller det ikke er plass til dem.

:)

Men ser liksom ikke noen hensikt med å ha en jeksel kun øverst..Poengløst, liksom..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MensZakkooSover

Men ser liksom ikke noen hensikt med å ha en jeksel kun øverst..Poengløst, liksom..:)

Du får ikke brukt dem, men det er ikke nødvendig å trekke dem.

Beholde dem til pynt?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Må ikke av den grunn. De trekkes kun hvis de er dårlige eller det ikke er plass til dem.

:)

Hvilken aldersperiode er det normalt å få visdomstenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ser liksom ikke noen hensikt med å ha en jeksel kun øverst..Poengløst, liksom..:)

Jeg måtte fjerne en jeksel ned å en oppe... så jeg fjernet alle jeg. Det var hull i den 3. tanna å den fjerde var ikke kommet helt opp, så det var en sannsynlighet for at den kunne skape problemer senere. Jeg tenkte at siden jeg likevel skal inn å ta to så hopper jeg i det og fjerner alle med en gang.

Like greit å få de unna. De er jo bare håpløs og uformelig og bryter seg opp overalt uansett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Må ikke av den grunn. De trekkes kun hvis de er dårlige eller det ikke er plass til dem.

:)

Men hvis det ikke er plass til visdomstennene i "nerkjeftn", er det da sannsynlighet for at det er plass til de oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

De øverste gjør som regel minst vondt å trekke:)

Hva er det med alle "signatur"-nickene da?

Er du ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MensZakkooSover

Men hvis det ikke er plass til visdomstennene i "nerkjeftn", er det da sannsynlighet for at det er plass til de oppe?

Sannsynlig eller ikke: hør med tannlegen, de holder greie på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken aldersperiode er det normalt å få visdomstenner?

Jeg fikk en da jeg var 30 og to da jeg var 40. Kvittet meg med de med en gang. Håper jeg ikke får den fjerde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

Jeg fikk en da jeg var 30 og to da jeg var 40. Kvittet meg med de med en gang. Håper jeg ikke får den fjerde!

Får man ikke alle da?

Jeg mangler en..Nr 3 er i ferd med å vokse opp nå. Kjennes ut som det er for lite plass bak der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke alle da?

Jeg mangler en..Nr 3 er i ferd med å vokse opp nå. Kjennes ut som det er for lite plass bak der..

Det er faktisk 10% av befolkningen som mangler et eller flere anlegg til visdomstennene, leste jeg på nettet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...