i814u2 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Høres kanskje helt fjernt ut men jeg er så redd for å bli blind. Har ingenting som skulle tilsi at jeg skal miste synet men uansett så får jeg voldsomme anfall og tror "nå blir jeg blind". Hva i allverden er det som skjer oppe i hodet mitt? Er redd for å være noe særlig sammen med andre i tilfelle jeg skal få anfall Er det en psykisk greie som kan behandles? skal jeg eventuelt fortelle det til legen? har bare sagt det til samboer......... 0 Siter
Gjest Til psykolog Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Sykdomsangst, høres det ut for å være. Snakk med legen, få henv. 0 Siter
Gjest Liv Heidi, ocdforum.no Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Sykdomsangst, høres det ut for å være. Snakk med legen, få henv. Dette høres absolutt psykisk ut ja. Ta det opp med legen din og be om å få komme til en psykiater. Lykke til! 0 Siter
Reidar Rose Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Dette høres absolutt psykisk ut ja. Ta det opp med legen din og be om å få komme til en psykiater. Lykke til! Ikke for å skremme.. http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=168187 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.