stjernestøv Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april Nei jeg avlyser sykepleier i morgen, det er ikke jeg som trenger hjelp men min mor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april stjernestøv skrev (15 minutter siden): Nei jeg avlyser sykepleier i morgen, det er ikke jeg som trenger hjelp men min mor. Sykepleier kunne jo kommet en liten tur. Så kunne du sett om du synes det var godt å prate en liten stund og så kunne du sendt han/henne hjem? Anonymkode: b25cd...a4b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sykepleier kunne jo kommet en liten tur. Så kunne du sett om du synes det var godt å prate en liten stund og så kunne du sendt han/henne hjem? Anonymkode: b25cd...a4b Nei tror jeg avlyser henne i morgen tidlig, tror ikke jeg vil prate akkurat nå. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 8. april Skrevet 8. april Det synes jeg er lite lurt. Sykepleier kan hjelpe deg sånn at du er i bedre stand til å ta vare på din mor. Du vet ikke hvor lenge dette står på og du trenger gode folk på ditt lag. Jeg deler forøvrig noen av dine tanker om den spirituelle verden og jeg tror absolutt at det er hjelp å få. Jeg tenker at det er viktig å jorde seg godt i den tiden du står I. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april Fru2020 skrev (2 timer siden): Det synes jeg er lite lurt. Sykepleier kan hjelpe deg sånn at du er i bedre stand til å ta vare på din mor. Du vet ikke hvor lenge dette står på og du trenger gode folk på ditt lag. Jeg deler forøvrig noen av dine tanker om den spirituelle verden og jeg tror absolutt at det er hjelp å få. Jeg tenker at det er viktig å jorde seg godt i den tiden du står I. Ja men nå går det kanskje ikke at hun kommer likevel, må jo opp til dem da. Hadde jeg bare fått sovet i natt men ser ikke sånn ut da, for mange tanker. Hjelperne hjalp meg ikke med å sove, ba og ba. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april Forfatter Skrevet 9. april Har hatt søvnvansker i veldig mange år og det er alltid en grunn til det, nå er det pga min mor. Er ikke det naturlig? Prøver jo å tenke at hun er ivaretatt døgnet rundt men hva om hun ligger der alene med smerter? Men de passer vel på? 0 Siter
Vendi Skrevet 9. april Skrevet 9. april (endret) stjernestøv skrev (25 minutter siden): Har hatt søvnvansker i veldig mange år og det er alltid en grunn til det, nå er det pga min mor. Er ikke det naturlig? Prøver jo å tenke at hun er ivaretatt døgnet rundt men hva om hun ligger der alene med smerter? Men de passer vel på? Ja, de passer på ❤️ De er jo innom ofte nå for å gi henne medisiner. Da ser de jo til henne. Endret 9. april av Vendi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april Forfatter Skrevet 9. april Vendi skrev (1 minutt siden): Ja, de passer på ❤️ De er jo innom ofte nå for å gi henne morfin og beroligende. Da ser de jo til henne. Jo det er vel sant, sønnen min sa jeg kunne ringe opp å spørre om hun hadde sittevakt om nettene. Vet ikke jeg, hun hadde jo fått morfin og beroligende i natt. De må jo passe på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april Forfatter Skrevet 11. april Min mor sovnet stille inn en time etter at vi gikk i går kveld ❤️ Vi ble litt oppgitt over det men nå har hun det godt og slipper smerter, jeg har grått en del og jeg som trodde jeg ikke kunne gråte. 0 Siter
Fionys Skrevet 11. april Skrevet 11. april stjernestøv skrev (2 timer siden): Min mor sovnet stille inn en time etter at vi gikk i går kveld ❤️ Vi ble litt oppgitt over det men nå har hun det godt og slipper smerter, jeg har grått en del og jeg som trodde jeg ikke kunne gråte. Kondolerer ❤️ 1 Siter
stjernestøv Skrevet 11. april Forfatter Skrevet 11. april Fionys skrev (1 time siden): Kondolerer ❤️ Takk ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.