Gå til innhold

gi en advarsel ang et innlegg

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ

letet opp et innlegg som heter" ja hva ER tidenes beste rockeband" da han svarte ganske ubehagelig på mine svar.

der ser jeg at han svarer andre like uhøflig, så et ville vært fint hvis dere kunne gitt han en advarsel.

jeg skriver et innlegg til dere da han har en generell nedsettende tone mot de fleste, og hadde ikke reagert hvis det bare var meg.

på forhånd takk:=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266130-gi-en-advarsel-ang-et-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var det meg han svarte slik han gjorde.

Det legger selvfølgelig en demper på iveren etter å skrive innlegg på DOL å bli møtt slik, men jeg lager ingen sak av dette.

Det jeg sitter igjen med etter den tråden er at han skulle "ta" en skikkelig for seg, og det ble meg.

For det var jo andre som svarte på akkurat samme måten som meg, uten å få en eneste kommentar på det.

Men skitt au... får håpe han har det godt i RL.

Nå var det meg han svarte slik han gjorde.

Det legger selvfølgelig en demper på iveren etter å skrive innlegg på DOL å bli møtt slik, men jeg lager ingen sak av dette.

Det jeg sitter igjen med etter den tråden er at han skulle "ta" en skikkelig for seg, og det ble meg.

For det var jo andre som svarte på akkurat samme måten som meg, uten å få en eneste kommentar på det.

Men skitt au... får håpe han har det godt i RL.

Stakkars...

Du må jo tåle å bli fortalt at du ikke svarte på det det blei spurt om. JEG synes det er uhøflig å ikke engang gidde å lese innlegg ordentlig før en svarer på det.

Gjest her er linken

Annonse

nøffgakkmøbææ

Send oss konkrete linker til innlegg du vil vi skal se nærmere på.

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2778.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3517022&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3519128

her er hovedlinken,og så svarer han litt ulikt ettersom hvem han svarer.

skal jeg sende linkene til de konkrete svarene og jeg ønsker en advarsel på?

Stakkars...

Du må jo tåle å bli fortalt at du ikke svarte på det det blei spurt om. JEG synes det er uhøflig å ikke engang gidde å lese innlegg ordentlig før en svarer på det.

Så langt jeg leste så var det mange som ikke svarte slik du forventet. Det burde kanskje ha ringt noen bjeller da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...