Gå til innhold

Farlig eller uskyldig morro?

Anbefalte innlegg

close2u1365381065

Har en kjærest som ofte bruker å si at han skal drepe meg. Han forteller gjerne akkurat hva han skal gjøre, og hva han skal si for å slippe unna med drapet. Han bruker å true meg med å si at han skal stikke ut øyene mine hvis jeg ser på han, og han har tatt ett ullpledd over hodet mitt og tatt kvelertak på meg.

Han sier i ettertid at det hele bare er en spøk, men er det farlig, eller bare en dårlig spøk?

Bør jeg ta med vår datter på 1 år å flytte, eller er det trygt å bli?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/266137-farlig-eller-uskyldig-morro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres da virkelig ikke tilregnelig ut! Hvor lenge har du levd med denne mannen? Det er ikke noe man skal tåle å leve med ihvertfall,kan ikke regnes som en syk spøk engang synes jeg,men rett og slett bare skremmende! Høres ut som om han nyter å skremme deg og få deg til å tvile på han. Hva slags forhold er det da? Og hvordan bidrar dette til en trygg oppvekst for barnet deres?

Kom deg unna så fort du kan. Få ham enten ut av huset eller anmeld ham til politiet og spør dem hva du skal gjøre for å få ham ut av huset. For det første så er ingen av dere trygge og for det andre har ingen unger godt av å se slikt. Spør politiet hvordan du skal få besøkforbud av ham også. Du må ikke la ham være sammen med ungen alene.

Annonse

Han høres så farlig ut, at du må forlate ham uten å konfrontere ham. Lat som at alt er ok, og flykt til nærmeste krisesenter når han er på jobb el.l. Ta selvsagt din datter med deg!

Du trenger ikke forklare, du skylder ham ingenting. Men vær forsiktig, han høres ikke bra ut.

Ring gjerne til krisesenter på forhånd, viss du er usikker på hvor det er. Politiet kan også komme hjem til deg og hjelpe deg å flykte. Ville definitivt også tatt kontakt med politiet, på forhånd. Gjør det gjerne i morgen, jo før jo bedre.

Gjest Multippel

Det at du tviler er ett sikkert tegn på at dette ikke er uskyldig morro.

Du har det slettes ikke morro!

Du høres redd ut og det betyr at noe er veldig veldig galt!

Når folk begynner å oppføre seg helt uforstålig slik du beskriver her, så er det bare å komme seg vekk!

Annonse

Jeg oppfatter overhode ikke dette som uskyldig moro.

Jeg oppfatter det som sykt og meget farlig.

Enig med NHD.

Jeg har selv opplevd det samme. Det jeg trodde var "rar" oppførsel viste seg å være sykt. Det endte med at jeg måtte flykte for å redde livet mitt.

Heldigvis hadde jeg ikke barn. Vær så snill og kom deg unna denne mannen før han skader deg og barnet ditt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...