Gå til innhold

Humorbok av psykolog "Sprø som selleri" om psykolog og psykiatere

Anbefalte innlegg

Gjest tja er denne slem eller litt morsom?

Kom over denne boken nokså tilfeldig på haugenbok:Sprø som selleri

hvor gærne psykologene egentlig er (og psykiaterne er enda verre)

Forfatter: Geir Overskeid

. Noen som har lest den? Synes den så litt "småslem" ut... Men kanskje den er litt morsom?:P

http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=hurtig&emne=psykologi&p=8&r=118&cid=142791

Fortsetter under...

Gjest bella - (tb)

Sånt har jeg ingen sans for, virkelig. Den der lette overfladiske tonen " åh Gud vi er så gærne altså", vel.. kom tilbake etter 20 med kronisk angst, eller 15 innleggelser og selvmordsforsøk. Det er rent piss og ubrukelige setninger i en bok som liksom skal muntre opp. Humor er definitivt viktig, men at oppegående(?) terapeuter liksom skal være så "gøyalle" på denne måten byr meg grandiost imot.

Sånt har jeg ingen sans for, virkelig. Den der lette overfladiske tonen " åh Gud vi er så gærne altså", vel.. kom tilbake etter 20 med kronisk angst, eller 15 innleggelser og selvmordsforsøk. Det er rent piss og ubrukelige setninger i en bok som liksom skal muntre opp. Humor er definitivt viktig, men at oppegående(?) terapeuter liksom skal være så "gøyalle" på denne måten byr meg grandiost imot.

Næmmen bella da, stått opp med gærn fot i dag?

Har lånt meg boka og lest ca 2 kapitler. Allerede i innledningen sier forfatteren at han ikke på noen som helst måte gjør narr av personer med psykiske lidelser. Og det er ikke det heller boka handler om...han ser derimot på folka bak teoriene som dagens psykiatere jobber etter. Hvor gærne teoriene blir utfra visse synspunkt.

Annonse

Gjest bella - (tb)

Næmmen bella da, stått opp med gærn fot i dag?

Har lånt meg boka og lest ca 2 kapitler. Allerede i innledningen sier forfatteren at han ikke på noen som helst måte gjør narr av personer med psykiske lidelser. Og det er ikke det heller boka handler om...han ser derimot på folka bak teoriene som dagens psykiatere jobber etter. Hvor gærne teoriene blir utfra visse synspunkt.

Vet du hva darling, du kan si hva du vil.. jeg hater slike bøker. Jeg kan rett og slett ikke på noen mnåte tenke meg noe verre. Jeg kan ikke komme på noe mer vettugt enn å bruke slike bøker som brensel sammen med det forbannade selvhjelpsbøkene som faktisk GIR deg fler problmer enn du i utganspunktet var klar over at du hadde..!!

Men kos deg du... nyt og les. Gi den til meg etterpå så jeg har noe å fyre med!! :-)

Vet du hva darling, du kan si hva du vil.. jeg hater slike bøker. Jeg kan rett og slett ikke på noen mnåte tenke meg noe verre. Jeg kan ikke komme på noe mer vettugt enn å bruke slike bøker som brensel sammen med det forbannade selvhjelpsbøkene som faktisk GIR deg fler problmer enn du i utganspunktet var klar over at du hadde..!!

Men kos deg du... nyt og les. Gi den til meg etterpå så jeg har noe å fyre med!! :-)

Må nå le litt av deg også da ;-)

Men vet du hva? Jeg har ikke lest den, jeg har gitt den til en av psykerne mine, sånn at hun selv kan se hvor gal hun er.

Men...tror ikke biblioteket her blir så blide om jeg sender den til deg som brensel. Men jeg har en drøss av andre ting du kan få brenne for meg.

Og selvhjelpsbøker skyr jeg som pesten...

Gjest bella - (tb)

Må nå le litt av deg også da ;-)

Men vet du hva? Jeg har ikke lest den, jeg har gitt den til en av psykerne mine, sånn at hun selv kan se hvor gal hun er.

Men...tror ikke biblioteket her blir så blide om jeg sender den til deg som brensel. Men jeg har en drøss av andre ting du kan få brenne for meg.

Og selvhjelpsbøker skyr jeg som pesten...

hahaha! du er ikke riktig navla.

ja send i vei, jeg skal lage bål her! :-)

hahaha! du er ikke riktig navla.

ja send i vei, jeg skal lage bål her! :-)

Har du noen gang som helst trodd at hodet mitt er riktig skrudd sammen? ;-))

Men..hvis jeg sender deg alt av bøker, artikler etc som gjør ting verre for meg og andre, så tror jeg...for det første at det ikke vil være mulig å få fraktet alt ned til deg...og...hvis jeg hadde klart det, og du hadde tent bål, så hadde dere ikke hatt noe snøproblem der nede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...