Gjest dette var vanskelig Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Vi har et lite boliglån i SPK. Tenker å utvide det for å kjøpe en bil. Trenger 150' til. Men når jeg skal sende søknaden så må jeg velge formål med søknaden: kjøp av bolig refinansiering av bolig oppussing av bolig skifteoppgjør flytte av statsinstitusjon Ingen av disse gjelder. Får jeg ikke lån da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Undersøker de hva dere virkelig bruker pengene til da? Du kan ikke bare krysse av for oppussing av bolig f.eks.? 0 Siter
Gjest dette var vanskelig Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Lillemus skrev (På 13.2.2007 den 9.25): Undersøker de hva dere virkelig bruker pengene til da? Du kan ikke bare krysse av for oppussing av bolig f.eks.? Tenkte det, men da står det at vi må sende med budsjett og at de ved større arbeid krever overslag fra fagmann... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.