Gjest tynn Skrevet 6. mai 2001 Del Skrevet 6. mai 2001 jeg hører stadig om folk som vil gå ned i vekt og sånn.....men for meg er det helt motsatt!! jeg er 18 år, 173 cm høy og veier bare 56 kg....Jeg trenger råd om hvordan jeg kan gå opp i vekt...i hvertfall opp 10-12 kg! jeg tør aldri å gå med t-skjorte eller shorts!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Dette bør du spørre om på forum for mat og ernæring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twiggy Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Dette bør du spørre om på forum for mat og ernæring. begynn å spis litt mere mat en vanlig,da mener jeg ikke at du skal spise masse fet å usunn mat,men sunnt å neringrikt. + styrketrening økervekten,du får fine muskler,ikke bodybuilderkropp som mange tror. Men d jeg ville frem til med dette inlegge var at,ønsker du gå opp i vekt,ikke spis masse usunn mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 7. mai 2001 Del Skrevet 7. mai 2001 Kjære tynn! Det kan være andre en genetiske årsaker til at du er tynn. Du skriver ikke noe om hvordan dine tanker og følelser er knyttet til mat, vekt, kropp og utseende,- men jeg får inntrykk av at du har et reelt ønske om vektøkning og synes selv at du er for tynn. Spiser du variert sunn, kost? Hvordan er ditt aktivitets nivå? Mange tror de vet veldig mye om riktig mat, sammensetning osv. Jeg vil råde deg til å ta ditt spørsmål opp under forumet for mat og ernæring her på DOL- da det er svært viktig å ha god kjennskap til hva kroppen trenger av de forskjellige næringsstoffer -proteiner, fetter, karbohydrater osv.- sammensetningen. Forøvrig er det også enkelte sykdommer som sukkersyke, stoffskiftesykdommer ol. som kan føre til at en har vanskelig for å legge på seg, få en vektøkning. Regner med at du har utelukket andre årsaker til det at du er tynn hos legen din?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.