Gå til innhold

Vond dag. Vondt når drømmer brister..

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve

Jeg har tatt opp kontakten med en mann, etter hans ønske, for å "begynne på nytt" som han så pent sier det.

Jeg har respektert hans behov og strekt meg lengre enn jeg tror de fleste ville ha gjort. Men han respekterer ikke mine behov.

Jeg har funnet ut at selv om han på papiret er en bra mann så har ikke vi en fremtid sammen. Og i morgen setter jeg strek for dette og ber han om ikke å ta kontakt med meg mer.

Jeg er lei meg og såret. Hvem ville ikke vært det. Men jeg vil gjøre meg selv mer vondt om jeg blir i dette. Jeg fortjener bedre. Ingen fortjener å ha det slik.

Dagen har vært tung, men jeg har kommet meg langt i forhold til hvor jeg har vært. Tidligere så hadde dette gjort meg dypt deprimert. Nå klarer jeg å "lukke" og "åpne" de vonde følelsene.

Jeg har vokst på dette selv om det er vondt. Jeg er blitt mer klar over mine behov og er blitt mer tydelig på hvem jeg er.

Alt i alt så er det noe positivt i dette, men når jeg kommer i sengen blir tårene å renne.

I morgen får jeg bite tennene og reise meg. I dag skal jeg få lov til å sørge. Jeg tror at det er sunt så lenge det ikke tar overhånd.

Fortsetter under...

Sender deg masse støttetanker, lille løve.. det er ikke lett. Men utfra det du skriver er jeg sikker på at det er en god investering for din fremtid, og at du vil komme over det.

Støtteklem om du vil ha..

Hei, semder deg mange varme tanker, og alt godt. Noen ganger er det slik at tøffe beslutninger må taes, for å få det bra eller bedre.

Føler med deg.Ofte vet man svaret inni seg, på hva som er bra og ikke bra.Men det koster mye mot til å forandre..

Klem,

Gjest liten løve

Hei, semder deg mange varme tanker, og alt godt. Noen ganger er det slik at tøffe beslutninger må taes, for å få det bra eller bedre.

Føler med deg.Ofte vet man svaret inni seg, på hva som er bra og ikke bra.Men det koster mye mot til å forandre..

Klem,

Det er akkurat det. Må jo tenke langsiktig. Det vil jo nesten være som selvskading å velge å bli i en smertefull situasjon over tid.

I går var jeg skikkelig lei meg, men har klart å "lukke" det nå. Har en bra dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...