tula Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Nei! Kunne jeg gjort det? Hmm, tror jeg vet hva du mener;) Jeg jobbet til 19.30 i dag og måtte hente småjentene etterpå, så jeg gikk glipp av den store kvelden:( Men kanskje du smakte vaflene mine? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Nei! Kunne jeg gjort det? Hmm, tror jeg vet hva du mener;) Jeg jobbet til 19.30 i dag og måtte hente småjentene etterpå, så jeg gikk glipp av den store kvelden:( Men kanskje du smakte vaflene mine? Hehe, jeg følte meg litt paranoid i kveld, ja. Lettere for deg å kjenne igjen meg, enn for meg å kjenne igjen deg ;-) Søren óg, jeg gikk glipp av vaflene dine. Spiste grandiosa og melkerull :-) 0 Siter
tula Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hehe, jeg følte meg litt paranoid i kveld, ja. Lettere for deg å kjenne igjen meg, enn for meg å kjenne igjen deg ;-) Søren óg, jeg gikk glipp av vaflene dine. Spiste grandiosa og melkerull :-) Synes jeg ser deg der du sniker deg rundt, mistenksom og paranoid, og skuler ut i forsamlingen etter "tula";) Hm! Hvordan ser en "tula" ut? Kan det være henne? eller henne? eller kanskje henne?.........*lol* Men jeg skjønner dilemmaet ditt altså 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Synes jeg ser deg der du sniker deg rundt, mistenksom og paranoid, og skuler ut i forsamlingen etter "tula";) Hm! Hvordan ser en "tula" ut? Kan det være henne? eller henne? eller kanskje henne?.........*lol* Men jeg skjønner dilemmaet ditt altså Omtrent sånn så jeg ut, ja!*flire* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.