Gå til innhold

Rune Rudberg


brunette79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    47

  • ShitDiddelyDo

    17

  • DarkPink

    9

  • Ugga Bugga

    5

Mest aktive i denne tråden

he, he :) thanx

Jeg tror alltid at jeg skal klare å la vær, men kikkeren i meg dukker opp etter en stund allikevel. Så neste gang kan du bare sende den til meg med en gang :)

hehe I know. Me too. ;-)

Neste gang bare sender jeg uten å vente på at du spør. ,-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe I know. Me too. ;-)

Neste gang bare sender jeg uten å vente på at du spør. ,-P

Tusen takk, da er det en deal :)

Han er skikkelig ekkel, jeg skjønner ikke at disse jentene orker. Men det er vel tilgangen på cola og andre sentralstimulerende midler som trekker, og terskelen på hvem man ender opp med blir lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Sjokka?

Uff, ødela jeg fredagskvelden nå eller? ,-P

Neida, jeg tåler litt. Dessuten skal jeg snart på jobb, så helga er allerede ødelagt. :)

Men shit au. Etter 14 dager og et tresifra antall Singha, er det vel egentlig sunt med en rolig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg tåler litt. Dessuten skal jeg snart på jobb, så helga er allerede ødelagt. :)

Men shit au. Etter 14 dager og et tresifra antall Singha, er det vel egentlig sunt med en rolig helg.

Singha var godt. Jeg husker jeg drakk noen sånne da jeg var der borte, jeg og. ,-)

Jeg har ferie en uke nå, men så begynner jeg i ny jobb - helt nytt - det blir spennende!

Så jeg skal kose meg denne uka, og så være klar som et egg når jeg skal igang som resepsjonist etter ferien. :-)

God helg da, selv om du skal på jobb. .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flystripa

Sendte Kjetil og Rudberg. Husker ikke helt hvem jeg har sendt hva lenger. ,-P

Han derre Tefke har visstnok lagt ut skrytebildene selv. Litt av noen vinklinger *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4barns mor-77

Nå var jeg så godt igang, så jeg kan bare sende videre jeg.

Gutta spiller x-box så jeg kan like gjerne fortsette å sende bilder. ,-p

Kan du sende til meg også....?

Blir ikke så rent lite nysgjerrig her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flystripa

Haha, rudberg som rævpules med dildo.

Det var et syn jeg aldri trodde jeg skulle få se. :)

Ganske snasent, det der ;p

Når skal du legge ut noen bilder av deg selv? Mailadressen min ligger i tråden her! *vente spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han derre Tefke har visstnok lagt ut skrytebildene selv. Litt av noen vinklinger *hehe*

De har jeg også sett. Synes ikke den var så lekker jeg. Stor, ja, for stor egentlig. Har da sett mange som er mye mer estetisk vakre enn den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...