Gå til innhold

Spenningshodepine?, nummenhet og svimmelhet

Anbefalte innlegg

Gjest Lise

hei

Håper at en lege kan svare meg. For ca 7 uker siden så ble jeg plutselig veldig svimmel, det er værst når jeg skal konsentrere meg, bevege meg osv. Har også innimellom vært kvalm. Etterhvert har jeg også fått hodepine, den kan beskrives som om jeg har en tung hjelm som presser på hodet, spesielt bakhodet. Har også fått konstantert stramme nakkemuskler, har tatt noen behandlinger hos naprapat, uten at det har hjulpet noe særlig. Er også plaget med at jeg blir nummen i bein og armer, pluss at jeg føler meg veldig sliten til tider.

Har en slitsom og stesset periode bak meg, har en sønn på 8 mnd som har vært en del syk + lite søvn.

Har vært hos lege 4 ganger, tatt blodprøver, påvist lavt jerninnhold i kroppen (14), men han mener ellers at jeg bare skal ta det med ro, og være tålmodig.

Er lite tilfreds med den konklusjonen, jeg begynner å bli litt redd for hva dette kan være. Kan noen hjelpe meg, og evt. foreslå hva jeg bør gjøre videre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26694-spenningshodepine-nummenhet-og-svimmelhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...