Gå til innhold

Om graviditetstesting..


Musli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171830731' post='3536536]

He he.. Kanskje litt lurt å bare være kjærester en stund og.. =)

Det går bra. Har vært sammen så og si hele helgen. Koser meg sånn med han. Har det veldig morsomt sammen. Men tar det rolig.. Vil absolutt ikke forhaste meg inn i noe :)

Skikkelig glad på dine vegne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest funka hos oss!!!

Jeg husker ikke helt.. fikk mensen igjen kanskje 1-2 uker etter jeg sluttet med p ringen.. vanskelig å vite.. Så hvis jeg merker noe slim i trusa så er det bare å skynde seg i senga?hehe...

Slim og sånt er veldig upålitelig (jeg har ikke noe sånt). Om du skal gå systematisk til verks, så må du finne ut av syklusen din. Det beste er el-tester og temperaturmåler. Omtrent når du tror el skal komme, tester du med el-test. El er ca dagen etter pos el-test. Dagen etter el stiger tempen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange får ikke positiv test selvom de tilogmed er OVER ikm - dagen. Så smør deg med tålmodighet, enkelte bruker lang tid på å bygge opp hcg-hormoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange får ikke positiv test selvom de tilogmed er OVER ikm - dagen. Så smør deg med tålmodighet, enkelte bruker lang tid på å bygge opp hcg-hormoner :)

Det var godt å høre=)Har hvertfall håp da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre=)Har hvertfall håp da!

Jupp, går nemlig og lurer selv...

Og i dag ringte jeg legen min som kunne konstantere det jeg nettopp skrev til deg.

jeg er nemlig 5 dager på overtid. Testet negativt etter tre dager over....så nå drøyer jeg bare sånn at jeg kan få en positiv test snart ;)

I dag kom de ømme brystene også...sukk...så da er jeg altså kvlam, oppblåst, har ømme bryst, tisser en del...og ja? Gravid? Håper det!

Så - lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, går nemlig og lurer selv...

Og i dag ringte jeg legen min som kunne konstantere det jeg nettopp skrev til deg.

jeg er nemlig 5 dager på overtid. Testet negativt etter tre dager over....så nå drøyer jeg bare sånn at jeg kan få en positiv test snart ;)

I dag kom de ømme brystene også...sukk...så da er jeg altså kvlam, oppblåst, har ømme bryst, tisser en del...og ja? Gravid? Håper det!

Så - lykke til!! :)

Håper det går rette veien for oss begge!Tror ikke jeg selv er det men går ann å håpe!

Lykke til=)Gi tilbakemelding om hvordan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...