Gå til innhold

Hvor lenge varer vival?


Caloni Makaroni

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Ved inntak av 15 mg Vival kl 12 en dag, hvor lang tid må man beregne for å være "fit for fight" igjen?

Aldri tatt noe sånt før, så reaksjonen er ukjent. Og jepp, jeg vet det er forskjell fra person til person, men sånn anslagsvis? Toppform kl. 20, eller dopa til neste morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Vival varer i fem timer...

Jeg ser nå at felleskatalogen skriver at vival (eller valium, da) har halveringstid på 20-50 timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicole40

Halveringstid på ca 24 timer,effekten vil sitte i dagen etter også,men på en langt svakere måte.

Ta deg en høneblund før du skal noe i kveld,det vil hjelpe deg til å føle deg mer opplagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Halveringstid på ca 24 timer,effekten vil sitte i dagen etter også,men på en langt svakere måte.

Ta deg en høneblund før du skal noe i kveld,det vil hjelpe deg til å føle deg mer opplagt.

Situasjonen er den at jeg skal få den dosen midt på dagen en dag, og så har jeg store planer om å kjøre bil klokken 06.30 dagen etter. Så det var egentlig det som var spørsmålet, om jeg kan beregne at det er forsvarlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri tatt mer enn 10 mg, men jeg har ikke følt meg "dopet" etter 10, så jeg kan ikke tenke meg at du skal føle deg uopplagt i lang tid etter 15.

Men, som du sier, det er jo individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Nå har jeg aldri tatt mer enn 10 mg, men jeg har ikke følt meg "dopet" etter 10, så jeg kan ikke tenke meg at du skal føle deg uopplagt i lang tid etter 15.

Men, som du sier, det er jo individuelt.

Jeg håper virkelig jeg blir dopet på 15mg, for å si det sånn *skjelve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig jeg blir dopet på 15mg, for å si det sånn *skjelve*

Nervene dine blir dopet, og det er jo det viktigste, sant?

*klappe på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mechilah

Oh...så det du mener er at jeg vil være i toppform etter fem timer?

Det er det jeg mener.

For min del trenger jeg mer vival etter fem timer,for da blir jeg uvel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Nervene dine blir dopet, og det er jo det viktigste, sant?

*klappe på*

Jah, satser på det. Om du overlevde ditt, så overlever jeg mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Det er det jeg mener.

For min del trenger jeg mer vival etter fem timer,for da blir jeg uvel...

Satser på at noe sånt gjelder for meg også! (Ikke at jeg blir uvel, though) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en stor dose synes jeg dersom du aldri har tatt det før. Du burde prøve først å se hvordan du er etter like mange timer. Det er helt individuelt når du kan kjøre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Det var en stor dose synes jeg dersom du aldri har tatt det før. Du burde prøve først å se hvordan du er etter like mange timer. Det er helt individuelt når du kan kjøre igjen.

Jeg har ikke noe mulighet til å prøve først. Skal få det i forkant av en undersøkelse på sykehuset. I verste fall får jeg ta bussen til jobb, og heller være i veldig godt humør og/eller omtåket tilstand de første timene ;) (jeg er distre nok som det er, det kan jo være folk ikke merker forskjell ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicole40

Situasjonen er den at jeg skal få den dosen midt på dagen en dag, og så har jeg store planer om å kjøre bil klokken 06.30 dagen etter. Så det var egentlig det som var spørsmålet, om jeg kan beregne at det er forsvarlig?

Akkurat det tør neimen ikke jeg å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Akkurat det tør neimen ikke jeg å svare på.

Nei, det er jo klart det er individuelt. Men jeg får ta bussen om det skulle vise seg at jeg ser i kryss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicole40

Nei, det er jo klart det er individuelt. Men jeg får ta bussen om det skulle vise seg at jeg ser i kryss :D

Du skrev jo 15 mg. Jeg har en sjelden gang tatt 5 mg, men det slo meg helt ut leeeeenge.

Men jeg kjører ikke bil, men snublet visst litt da jeg skulle til bussen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...