Gå til innhold

Den beste anti depressive?

Gjest en som takker for svar!

Anbefalte innlegg

Hvilke anti depressiver kan en si er best eller ihvertfall er bedre enn andre?

Finnes det på markedet eller er det på vei noen anti depressiver med minst mulig bivirkninger (som det går an å leve med) men med god effekt?

Er det noen det ikke er noe poeng i å prøve en gang?

Hva er deres erfaringer??

Dette er sikkert veldig forskjellig men jeg håper på flest mulig svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267115-den-beste-anti-depressive/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingen facit på det,siden de virker ulikt på person til person....

Det er sikkert ingen fasit nei, det va derfor jeg også skrev at dette sikkert er veldig forskjellig men alikevell er det nyttig å få tilbakemelding fra ulike personer med deres erfaringer.

Kanskje viser det seg at det er et eller flere preparater som blir trekt fram positivt som folk har gode erfaringer med og omvendt...?

Gjest Mechilah

Det er sikkert ingen fasit nei, det va derfor jeg også skrev at dette sikkert er veldig forskjellig men alikevell er det nyttig å få tilbakemelding fra ulike personer med deres erfaringer.

Kanskje viser det seg at det er et eller flere preparater som blir trekt fram positivt som folk har gode erfaringer med og omvendt...?

Kan jo skrive at jeg har pisitive erfaringer med fluoxetin,i alle fall ingen bivirkninger...men blir så trøtt av dem,så jeg har planer om å bytte.

Men da jeg begynte på dem begynte jeg med 5mg,nå er jeg oppe i 40mg,tror det er lurt å begynne forsiktig,ellers må man jo regne med bivirkninger de første ukene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...