Gå til innhold

FU: Hvor mange dager over ikm gikk det?


Gjest marielli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet sterk positivt 2 dager før forventet mens. Lovet meg selv egentlig å ikke teste tidlig pga tidligere erfaringer, men denne gangen kjente på meg at jeg var gravid. Brukte Clear Blue digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor lenge/mange ganer testa du negativt før positivt?

Syns å huske at jeg testet negativ på dagen for forventet mens, + 2 og 4 dager over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske at jeg testet negativ på dagen for forventet mens, + 2 og 4 dager over...

ok,da har jeg håp=)testa 2 dager før mensen. negativt.=)venter mensen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang testet jeg to dager etter ikm. Jeg kjente mange tegn på at jeg var gravid allerede ei uke før jeg skulle ha mens, så det var ingen overraskelse :o)

Også første gang jeg var gravid kjente jeg symptomer flere dager før mens, men da ante jeg ikke at det var graviditetssymptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...