Gå til innhold

Angstanfall eller hva?NHD!

Anbefalte innlegg

Gjest Blæææh

Igjen har jeg det jeg vil kalle "anfall" hvor jeg kjenner at jeg liksom ikke puster skikkelig, selv om pusten egentlig er normal. Jeg har mest lyst til å ringe sykebil og be om sånn oksygenmaske, for jeg får liksom ikke pusta skikkelig. Det er så ekkelt. Grusomt er det.

Vet ikke hvorfor det kom.

Ikveld kom det "anfallet" mens jeg satt på kinoen. Under halve filmen satt jeg å følte at jeg ikke fikk nok oksygen, selv om pusten gikk normalt. Vanskelig å forklare.

Men jeg skjønner ikke. Jeg var jo ikke redd. Jeg var ikke nervøs eller noe......så det er vel tvilsomt angst.

Hva bør jeg gjøre i en sånn situasjon neste gang?

Det er bare så utrolig ubehagelig.......

Noen ganger føles det som om jeg vil komme til å dø.

Nå for tiden er har jeg også en lav hb, men jeg tror ikke det skyldes den heller. For jeg har hatt en normal hb før og likevel hatt sånn "anfall" eller hva jeg skal kalle det.

Men jeg husker en gang jeg var på sykehuset så tok de sånn blodprøve for å måle oksygenet, og da hadde jeg vist litt lite oksygen i blodet. Og jeg tenker at ved en hb på rundt 7, betyr det at jeg har lite oksygen i blodet? ville jeg hatt behov for surstoff? jeg mener, kan dette "anfallet" ha noe med hb og lite blod å gjøre? som sagt, jeg har hatt "anfall" før uten å ha så lav hb......så....jeg vet ikke jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267361-angstanfall-eller-hvanhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...