Gå til innhold

Arr etter selvskading

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet dit at jeg ønsker å fjerne arr fra tidligere selvskading, ettersom dette er noe som virkelig hemmer meg. Jeg var på konsultasjon hos en hudlege i forrige uke, og fikk beskjed om at det ikke var noe de kunne gjøre for å få de helt bort. De kunne sprøyte inn noe som gjorde de mindre, men helt bort ville jeg aldri få de.

Jeg mener jeg har hørt at det skal gå an - hva mener du? Kjenner du noen eller har du selv gjort noe med arr etter selvskading? I dagens utvikling innenfor plastisk kirurgi burde det finnes noe man kan gjøre?

Jeg legger denne forespørselen her, ettersom det kanskje er her de fleste selvskaderne holder til. Leste også igjennom noen innlegg på platsisk kirurgi forumet, men fant ikke noen gode svar der.

Med hilsen meg som vil føle meg fri igjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267505-arr-etter-selvskading/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uflekxxa

det spørs åssen arr du har, noen kan skjæres vekk og så syes sammen under huden - har sett ei som fikk bra resultat av det, umulig å se hun har skada seg.

Men det kommer helt an på arra. Hos meg ble jeg henvist til laser med beskjed om at alt lasern kan gjøre er å ta bort rødfargen så de blir hvite. De som allerede var hvite var ingenting å gjøre med!!

Koselig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...