Svimern Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hei NHD og takk for sist ! Har nå gått på cipralex i ca ett år pga. en depresjon. Medisinen har fungert meget bra og etter ca 6-8 mnd følte jeg meg frisk. Planen min er å slutte nå i disse dager, men jeg lurer på om jeg skulle gå på de en god stund til. Dette fordi jeg tross i at jeg for fire måneder følte meg helt frisk, følte jeg meg enda bedre for to måneder siden og føler meg adskillig bedre i dag. Jeg lurer på om jeg har enda mer å gå på og om det kan være lurt å bare fortsette en lengre periode for å "være sikker" Fint om du har noe erfaring rundt dette. Mvh 0 Siter
Gjest anonyyyym Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Hei.Har selv brukt cipralex noen år..selv om jeg følte meg frisk etter kort tid.Du bør fortsette å ta de min. 6 mnd etter du føler deg frisk.Så bør du snakke med legen din (psykiater)om det er nødvendig over lengre tid etter det.For å ikke få tilbakefall på deprisjonen.lykke til! 0 Siter
Svimern Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Skrevet 21. februar 2007 Hei.Har selv brukt cipralex noen år..selv om jeg følte meg frisk etter kort tid.Du bør fortsette å ta de min. 6 mnd etter du føler deg frisk.Så bør du snakke med legen din (psykiater)om det er nødvendig over lengre tid etter det.For å ikke få tilbakefall på deprisjonen.lykke til! Takk ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.