Line Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Heia! Så i dag at jeg hadde fått mail fra deg med masse bilder. Takk for underholdende bildeshow! :oD Fikk ikke mindre lyst til å reise selv nå, vettu! Jeg skulle legge deg til på Msn, men det har jeg jo glemt... skal gjøre det når jeg kommer hjem fra Praha! Drar i morra, og blir borte ei uke. Take care, så talast me! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267531-sdd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Legge meg til på msn? Hvor mange msn-adresser har du egentlig? Jeg har så mange Line-er nå at jeg snart går i surr. Du får ha en riktig god tur til Praha, og hvis du ser dette før du drar: Prøv den argentinske biffen i restauranten rett ved siden av hotellet som heter ... ja, hva faen het det nå igjen? Vel, der jeg bodde sist. På enden av hovedgata, like ved thaimassasjestedet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267531-sdd/#findComment-2160143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Legge meg til på msn? Hvor mange msn-adresser har du egentlig? Jeg har så mange Line-er nå at jeg snart går i surr. Du får ha en riktig god tur til Praha, og hvis du ser dette før du drar: Prøv den argentinske biffen i restauranten rett ved siden av hotellet som heter ... ja, hva faen het det nå igjen? Vel, der jeg bodde sist. På enden av hovedgata, like ved thaimassasjestedet. Hehe... den som heter Ambiente? Jeg spiser knapt nok kjoett, saa vi dropper den, tenker jeg. Vi har spist veldig mye god mat da, og har vaert en del ut av byen. Tatt t-bane til endestasjonene og saann... hatt det veldig bra! Har avsluttet kvelden i dag med tre jordbaermilkshake og en strawberry colada, saa naa er vi fornoeyde alle fire. Fikk laget familiebilde der der vi ble laser-brent-inn i glasskrystall i kveld, ganske stilig! Vet ikke hva det kalles, men naa er vi foreviget i krystall! Hehe... Drar hjem i morra, og jeg gleder meg. Ei uke i Praha er litt lenge med tre unger, der han ene blir HYPER av aa faa i seg for mye sukker eller naar han er sulten. Kan jo ikke gjoere forskjell heller, saa vi har hatt noen 'hyperperioder', for aa si det saann. Finner naa nesten ikke tastene paa tastaturet her heller, saa du faar ha meg unnskyldt til jeg kommer hjem Jeg har fire msn'er, men bruker stort sett bare en av dem. Ble for mange folk jeg aldri pratet med paa de andre... Me talast! Bestill bra flyvaer for meg da, vil ikke ha saann turbulens som vi fikk da vi dro nedover! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267531-sdd/#findComment-2169115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hehe... den som heter Ambiente? Jeg spiser knapt nok kjoett, saa vi dropper den, tenker jeg. Vi har spist veldig mye god mat da, og har vaert en del ut av byen. Tatt t-bane til endestasjonene og saann... hatt det veldig bra! Har avsluttet kvelden i dag med tre jordbaermilkshake og en strawberry colada, saa naa er vi fornoeyde alle fire. Fikk laget familiebilde der der vi ble laser-brent-inn i glasskrystall i kveld, ganske stilig! Vet ikke hva det kalles, men naa er vi foreviget i krystall! Hehe... Drar hjem i morra, og jeg gleder meg. Ei uke i Praha er litt lenge med tre unger, der han ene blir HYPER av aa faa i seg for mye sukker eller naar han er sulten. Kan jo ikke gjoere forskjell heller, saa vi har hatt noen 'hyperperioder', for aa si det saann. Finner naa nesten ikke tastene paa tastaturet her heller, saa du faar ha meg unnskyldt til jeg kommer hjem Jeg har fire msn'er, men bruker stort sett bare en av dem. Ble for mange folk jeg aldri pratet med paa de andre... Me talast! Bestill bra flyvaer for meg da, vil ikke ha saann turbulens som vi fikk da vi dro nedover! Med det været vi ser rundt i Europa om dagen er du nok dømt til turbulens, men jeg har hørt at det ikke er farlig i det hele tatt - selv om jeg ikke alltid føler meg like trygg selv når det rister som verst. Bra dere har det bra! Jeg husker ikke hva den argentiske greia heter, men biffen der er konge. Og øl-en kommer i litersutgaver i glass som sikkert veier et par kilo. Det er sånn øl alltid burde presenteres. Praha, ja. Jeg tror det er det ideelle stedet for en guttetur. Spørs om det ikke blir en sånn med åra. Urquel er også en fin-fin øl. Jeg er i hockeymodus for tida. Sluttspill og greier. Nettopp vært på kamp, som vi vant, og til torsdag er det nytt oppgjør. Best av 7. 1-1 nå. Dere får fortsette å kose dere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267531-sdd/#findComment-2169205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Med det været vi ser rundt i Europa om dagen er du nok dømt til turbulens, men jeg har hørt at det ikke er farlig i det hele tatt - selv om jeg ikke alltid føler meg like trygg selv når det rister som verst. Bra dere har det bra! Jeg husker ikke hva den argentiske greia heter, men biffen der er konge. Og øl-en kommer i litersutgaver i glass som sikkert veier et par kilo. Det er sånn øl alltid burde presenteres. Praha, ja. Jeg tror det er det ideelle stedet for en guttetur. Spørs om det ikke blir en sånn med åra. Urquel er også en fin-fin øl. Jeg er i hockeymodus for tida. Sluttspill og greier. Nettopp vært på kamp, som vi vant, og til torsdag er det nytt oppgjør. Best av 7. 1-1 nå. Dere får fortsette å kose dere! Akkurat kommet hjem, og æsj for en ekkel turbulens det var inn over Værnes... guttungen spydde på tur fra flyplassen :-/ Så landingsbanen sideveis, og så mer av fjorden enn av bakken rett bort for der vi landet... ekkelt, men vi kom nå ned, selv om alle i flyet kom med et lite utbrudd i en av "lufthullene". Nå blir det ei stund til neste gang jeg skal fly - trur eg! Skal kjøre ei venninne til flyplassen om en time, så jeg får fortsette å pakke ut bagasjen vår... Utrolig godt med en times tid for seg selv, mens barna er hos mamma og pappa! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267531-sdd/#findComment-2170243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.