Gå til innhold

Hva er det med han...

Gjest anonym som vanlig

Anbefalte innlegg

Gjest anonym som vanlig

Jeg har møtt en mann på 38 år. Han har hatt mange veldig korte fohold, og ingen lange.

Når jeg er hos han, så får jeg ikke hente meg noe i kjøleskapet selv, og jeg får ikke forsyne meg av maten selv. han vil gjøre alt selv.

Han trenger bekreftelse hele tiden på hvor flink han er til ditt og datt.

Det virker nesten som han mister fatningen bare jeg omtrent beveger meg ut av stua. han følger med på alt jeg gjør hos han hele tiden.

Føler også at han vil at jeg skal være "mindre smart" enn han. Jeg har mine problemer, og det virker som han ikke liker at jeg har er sterk og har det bra!

Er han bare kontrollfreak eller kan det være noe annet.

Jeg synes også han er så rar i blikket noen ganger.. står bare og glaner, og virker veldig umoden til å være så gammel.

Grunnem til at jeg spør, er at jeg er litt "blind" når det gjelder menn, så jeg trenger å høre hva andre mener. Det er vel kanskje best å lytt til magefølelsen!?.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267534-hva-er-det-med-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spirrevippen

Høres nesten ut som min kone, og hun er en psykopat!

Jeg kan ikke røre maten for jeg 'vasker aldri hendene'. Jeg kan ikke hente en kartong med melk av samme grunn, eller noe annet. Jeg får alltid høre hvor flink hennes far var med alt mulig, og jeg kommer aldri opp på det samme nivået. Jeg får høre minst 10 ganger hver dag hvor dum jeg er, og at jeg er en idiot. Jeg får høre at uten henne hadde jeg vært et null. Jeg er forresten en elendig sjåfør også:-)

Vi kan ikke bruke det samme bestikket, tallerkener, sengetøy, håndklær eller annet selv om det blir vasket etter bruk. Alle i min slekt er syke og dumme! *s*

Jeg bryr meg overhodet ikke om henne og skal skilles snart, noe hun også vet. Eneste grunn for at vi bor under samme tak er at sønnen skal få gjort seg ferdig med skolen før de to flytter.

MEN, hadde jeg vært en kvinne og hun en mann hadde jeg vært livredd! Trusler og annet ville fått meg ut av forholdet forlengst.

Synes jeg ser mye av mitt forhold i det du beskriver, så mitt råd er: Skygg banen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267534-hva-er-det-med-han/#findComment-2159657
Del på andre sider

Høres nesten ut som min kone, og hun er en psykopat!

Jeg kan ikke røre maten for jeg 'vasker aldri hendene'. Jeg kan ikke hente en kartong med melk av samme grunn, eller noe annet. Jeg får alltid høre hvor flink hennes far var med alt mulig, og jeg kommer aldri opp på det samme nivået. Jeg får høre minst 10 ganger hver dag hvor dum jeg er, og at jeg er en idiot. Jeg får høre at uten henne hadde jeg vært et null. Jeg er forresten en elendig sjåfør også:-)

Vi kan ikke bruke det samme bestikket, tallerkener, sengetøy, håndklær eller annet selv om det blir vasket etter bruk. Alle i min slekt er syke og dumme! *s*

Jeg bryr meg overhodet ikke om henne og skal skilles snart, noe hun også vet. Eneste grunn for at vi bor under samme tak er at sønnen skal få gjort seg ferdig med skolen før de to flytter.

MEN, hadde jeg vært en kvinne og hun en mann hadde jeg vært livredd! Trusler og annet ville fått meg ut av forholdet forlengst.

Synes jeg ser mye av mitt forhold i det du beskriver, så mitt råd er: Skygg banen!

Herregud, så jævlig... Hvordan har hun reagert på at du skal flytte fra henne? Kan jo ikke være bra for sønnen deres at han bor sammen med henne. Hun virker jo helt sinnsyk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267534-hva-er-det-med-han/#findComment-2159660
Del på andre sider

Gjest Spirrevippen

Herregud, så jævlig... Hvordan har hun reagert på at du skal flytte fra henne? Kan jo ikke være bra for sønnen deres at han bor sammen med henne. Hun virker jo helt sinnsyk

Hun er flink til å skjule sitt sanne jeg for omgivelsene. Først når hun begynner å bli venner med folk skjer det noe, så hun har ingen nære venner.

Merkelig nok er hun flink med gutten, så der er det ikke noen problemer enda. MEN når han blir større og vil frigjøre seg fra henne blir det vanskelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267534-hva-er-det-med-han/#findComment-2159665
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...