Gå til innhold

Riktig diagnose?

Anbefalte innlegg

Gjest snøfnuggen

Har jeg fått riktig diagnose?

Jeg har hatt denne diagnosen i 4 år nå og jeg begynner å lure på om diagnosen er riktig.

Jeg har fått diagnosen bipolar 2.

Ble lagt inn på psykiatrisk som 18åring ( er nå 24 ) etter et alvorlig selvmordsforsøk. Har flere innleggelser bak meg grunnet depresjon. Har også vært innlagt for alvorlig anoreksi både på somatisk, psykiatrisk og Modum Bad.

Som ungdom hadde jeg mange jern i ilden, men jeg føler at slik var jeg bare. Jeg hjalp mange og passet x-antall unger.

Jeg hadde en periode der jeg hadde en god del energi ( etter andre dype depresjon ) og fikk pusset opp gangen i leiligheten min. Men det er bare denne ene gangen jeg har hatt denne store energien. Grunnen til at jeg pusset opp var en teit grunn. Jeg skulle få hjemmesykepleie etter ferien og gangen så ikke ut. Jeg ville ikke at de skulle se den stygge gangen. Var redd de ville tenke stygt om meg.

Har opplevd overgrep som liten og har også diagnosen PTSD.

Har også hypotyreose og tar medisiner mot dette.

Medisinene jeg tar ( lamictal og cipralex ) hjelper meg mye. Er det dumt å prøve å redusere lamictal og bare bruke cipralex?

snøfnuggen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267558-riktig-diagnose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...