hemlata Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 Har hatt sporadiske panikkangstanfall et års tid, som har utviklet seg til en mer permanent angst. Har fått Anafranil av legen min, og merker at det begynner å hjelpe. Jeg er ikke deprimert. Ser ikke ut som andre får denne medisinen. Er legen min gammeldags, eller er Anafranil spesielt virksom når man har angst uten depresjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 Din lege er helt oppdatert. Anafranil er en av de beste medisinene mot panikkangst. Anafranill og mange andre medisiner som først ble brukt mot depresjon, har vist seg å være effektive også ved mange andre lidelser deriblant panikklidelese. Fordi de først ble brukt kun mot depresjon, kalles de antidepressiva. Det virker dessverre litt forvirrende for enkelte pasienter at en bruker "antidepressiva" mot andre lidelser enn depresjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.