pekkaline Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Åssen er det med deg? Blitt syk?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268106-tacomix/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacomix Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei:) Så koslig at noen tenker på meg:), tusen takk! Jo, hvordan går det med meg? Jeg har det ganske varmt i min hybel, men fryser noe inni granskauen. Ellers begynner jeg nå å få feber og hoster(sykhoste lyd)! Det har fortsatt ikke bryti helt ut enda, sånn at jeg bare må ligge i senga å sove. Glad er jeg for det, for i morgen har jeg eksamen igjen! Må ta opp en fra før jul, hadde ikke lest noe da, for da hadde jeg jo den mage-infeksjonen. Så jeg håper at det ikke bryter ut for fult før etter jeg har hatt min eksamen. Men denne kvelden skal jeg legge meg tidlig, for bra kan jeg ikke si at jeg er. Hvordan går det med deg og hvordan har helga vært? Har dere fått mer snø? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268106-tacomix/#findComment-2166059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Hei:) Så koslig at noen tenker på meg:), tusen takk! Jo, hvordan går det med meg? Jeg har det ganske varmt i min hybel, men fryser noe inni granskauen. Ellers begynner jeg nå å få feber og hoster(sykhoste lyd)! Det har fortsatt ikke bryti helt ut enda, sånn at jeg bare må ligge i senga å sove. Glad er jeg for det, for i morgen har jeg eksamen igjen! Må ta opp en fra før jul, hadde ikke lest noe da, for da hadde jeg jo den mage-infeksjonen. Så jeg håper at det ikke bryter ut for fult før etter jeg har hatt min eksamen. Men denne kvelden skal jeg legge meg tidlig, for bra kan jeg ikke si at jeg er. Hvordan går det med deg og hvordan har helga vært? Har dere fått mer snø? Stakkars du. Jeg håper du holder deg tålig til eksamen... Er ikke noe gøy å være syk idet hele tatt... Jeg skal prøve å komme meg på jobb. Satser og håper sterkt at det ikke kommer mer snø i natt. For vi har fått løs bilen i dag!! Ungene har vinterferie heldigvis, så slipper jeg å bekymre meg for dem. God bedring og lykke til i morgen!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268106-tacomix/#findComment-2166144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacomix Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Stakkars du. Jeg håper du holder deg tålig til eksamen... Er ikke noe gøy å være syk idet hele tatt... Jeg skal prøve å komme meg på jobb. Satser og håper sterkt at det ikke kommer mer snø i natt. For vi har fått løs bilen i dag!! Ungene har vinterferie heldigvis, så slipper jeg å bekymre meg for dem. God bedring og lykke til i morgen!! Tusen takk for det du skrev! Nå er jeg hjemme igjen fra eksamen, håper så indelig at det går bra med meg! Jeg krysser fingrene. Før jeg kom hjem så var jeg på butikken å skulle handle litt, der stod det noen plakater her og der om at det var lite utvalg pga.snøen dere har og da tenkte jeg med engang på deg:)! Håper du kom deg på jobben og at det begynner å gå sånn passe normalt på veiene igjen! Jeg skal bare slappe av og sove idag, ikke helt 100%! Nå har også jeg "ferie" igjen:p! Skal ikke på skolen igjen før til uka, det blir godt det. Så nå skal vi bare slappe av og ta det med ro til jeg blir bra igjen! Koslig at du skrev til meg igår! Jeg kommer sikkert på dol igjen en eller annen gang idag eller i morgen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268106-tacomix/#findComment-2166953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Tusen takk for det du skrev! Nå er jeg hjemme igjen fra eksamen, håper så indelig at det går bra med meg! Jeg krysser fingrene. Før jeg kom hjem så var jeg på butikken å skulle handle litt, der stod det noen plakater her og der om at det var lite utvalg pga.snøen dere har og da tenkte jeg med engang på deg:)! Håper du kom deg på jobben og at det begynner å gå sånn passe normalt på veiene igjen! Jeg skal bare slappe av og sove idag, ikke helt 100%! Nå har også jeg "ferie" igjen:p! Skal ikke på skolen igjen før til uka, det blir godt det. Så nå skal vi bare slappe av og ta det med ro til jeg blir bra igjen! Koslig at du skrev til meg igår! Jeg kommer sikkert på dol igjen en eller annen gang idag eller i morgen! Handleturen gjorde at du tenkte på meg? Vittig! Ja jeg ser butikkene er tomme for ting her også. Jeg kom meg heldigvis på jobb. Men to biler hadde smelt sammen i et kryss like før jobb. Jeg kom heldigvis ikke først! (håper ikke det var prust!!) Avstikker veiene er fremdeles dårlig brøytet, men jeg har firehjulstrekk Men nå vil jeg ikke ha mere snø! Armen og skuldra mi verker ille nå... Måtte jo skuffe snø på jobben også.. Ja denne eksamen gikk sikkert topp bra!! Det er det fingrene mine krysses for Bli frisk! God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268106-tacomix/#findComment-2167229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacomix Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Handleturen gjorde at du tenkte på meg? Vittig! Ja jeg ser butikkene er tomme for ting her også. Jeg kom meg heldigvis på jobb. Men to biler hadde smelt sammen i et kryss like før jobb. Jeg kom heldigvis ikke først! (håper ikke det var prust!!) Avstikker veiene er fremdeles dårlig brøytet, men jeg har firehjulstrekk Men nå vil jeg ikke ha mere snø! Armen og skuldra mi verker ille nå... Måtte jo skuffe snø på jobben også.. Ja denne eksamen gikk sikkert topp bra!! Det er det fingrene mine krysses for Bli frisk! God bedring! Ja, handleturen jeg tok igår gjorde at jeg tenkte på deg, ikke så rart når jeg så disse skiltene "Pga.snøkaoset på sørlandet er det mangel på noen varer" og da tenkte jeg med engang på deg;) Det er godt at du kom deg på jobben, det er godt å greie å komme seg ut etter noen dager som en ble "stengt" inne! Ikke så morro om du hadde vært i det krasjet, så jeg er glad du ikke var først. Håper ikke det var prust heller da, ikke noe morro slike ting! Godt du har firehjulstrekk, da kommer du deg hvertfall fram;) Håper armen og skuldren din har fått en liten pause idag! Slitsomt sånn snømåking! Idag har jeg vært på veiledning, så i morgen skal jeg SOOOVE! Jeg sov også etter jeg kom hjem, det var sikkelig godt! Jeg vet ikke hvordan syk jeg er, litt feber og er helt slått ut når jeg prøver å gjøre litt! Hoster og nyser! Vet du hvordan syk jeg er? Dette jeg har nå er så merklig, jeg har ikke en ide hva dette kan være for noe! Heldigvis greier jeg å spise og drikke! Jeg er vel strax helt tipp, topp, skal hvertfall sove og slappe av i hele morgen så får vi se! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268106-tacomix/#findComment-2168817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, handleturen jeg tok igår gjorde at jeg tenkte på deg, ikke så rart når jeg så disse skiltene "Pga.snøkaoset på sørlandet er det mangel på noen varer" og da tenkte jeg med engang på deg;) Det er godt at du kom deg på jobben, det er godt å greie å komme seg ut etter noen dager som en ble "stengt" inne! Ikke så morro om du hadde vært i det krasjet, så jeg er glad du ikke var først. Håper ikke det var prust heller da, ikke noe morro slike ting! Godt du har firehjulstrekk, da kommer du deg hvertfall fram;) Håper armen og skuldren din har fått en liten pause idag! Slitsomt sånn snømåking! Idag har jeg vært på veiledning, så i morgen skal jeg SOOOVE! Jeg sov også etter jeg kom hjem, det var sikkelig godt! Jeg vet ikke hvordan syk jeg er, litt feber og er helt slått ut når jeg prøver å gjøre litt! Hoster og nyser! Vet du hvordan syk jeg er? Dette jeg har nå er så merklig, jeg har ikke en ide hva dette kan være for noe! Heldigvis greier jeg å spise og drikke! Jeg er vel strax helt tipp, topp, skal hvertfall sove og slappe av i hele morgen så får vi se! Heisann Nok en dag på hell. Jeg måtte kaste meg i seng da jeg kom hjem. Måtte selvfølgelig skuffe snø på jobb i dag også, bil som måtte frem.... En annen hadde fått bilen knust av en brøytebil! Himla kjedelig. Nei så da er armen min verre enn verst. I morgen SKAL jeg ikke skuffe snø om ikke det gjelder liv!! Du får la kroppen din hvile så alle funksjoner går riktig for seg i kroppen din, mostandskraft og leging... Det er jo fint at du har fri i morgen da! God bedring! Koselig med rapport 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268106-tacomix/#findComment-2168962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacomix Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Heisann Nok en dag på hell. Jeg måtte kaste meg i seng da jeg kom hjem. Måtte selvfølgelig skuffe snø på jobb i dag også, bil som måtte frem.... En annen hadde fått bilen knust av en brøytebil! Himla kjedelig. Nei så da er armen min verre enn verst. I morgen SKAL jeg ikke skuffe snø om ikke det gjelder liv!! Du får la kroppen din hvile så alle funksjoner går riktig for seg i kroppen din, mostandskraft og leging... Det er jo fint at du har fri i morgen da! God bedring! Koselig med rapport Vil bare skrive en liten rapport igjen! Her hos meg går det ikke så utrolig bra. Ligget rett ut i 2 dager nå, håper det blir bedre fort! Feberen har enda ikke gått ned, så jeg har et håp om jeg blir frisk snart! Håper du har det bra! Må eller si at jeg hentet mitt tastatur på posten i dag! Så da har jeg mellomromstast igjen:o) Ønsker deg hvertfall alt godt til vi doler sammen igjen! *Nå må jeg finne senga igjen* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268106-tacomix/#findComment-2171780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacomix Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Handleturen gjorde at du tenkte på meg? Vittig! Ja jeg ser butikkene er tomme for ting her også. Jeg kom meg heldigvis på jobb. Men to biler hadde smelt sammen i et kryss like før jobb. Jeg kom heldigvis ikke først! (håper ikke det var prust!!) Avstikker veiene er fremdeles dårlig brøytet, men jeg har firehjulstrekk Men nå vil jeg ikke ha mere snø! Armen og skuldra mi verker ille nå... Måtte jo skuffe snø på jobben også.. Ja denne eksamen gikk sikkert topp bra!! Det er det fingrene mine krysses for Bli frisk! God bedring! Vil bare si ifra at jeg har skrevet mail til deg nå! Ha en god lesing:o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268106-tacomix/#findComment-2175205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.