Gå til innhold

Har jeg lov til å spørre psykologen om hvor hun er oppvokst?

Anbefalte innlegg

Gjest klientinnen

Jeg går til en psykolog nå som knapt er noen år eldre enn meg. Hun er en veldig alright psykolog og jeg føler av i har en god kjemi.

Problemet er at jeg er ganske sikker på at jeg har truffet henne før, i oppveksten.hvis jeg har rett så har hun gått noen klasser over meg på skolen. Hvis det stemmer så har hun også vært søster til en venninnne av søstera mi.

Grunnen til at dette er viktig for meg å vite, er at jeg opplevde mye vondt på denne skolen, ble mobbet både av klassekamerater og en lærer.Hvis hun har gått på denne skolen, så vet hun ganske sikkert hvem jeg var den gangen.

Det at hun kanskje har kjennskap til meg fra før, gjør meg ganske usikker. Jeg vil derfor vite om dette er tilfellet før jeg klarer å si noe mer om det i terapi.

Kan psykologen opplyse om hun har gått på samme skole som meg?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...