Gå til innhold

3 - mann? ( jente? ) er på vei!


Gjest engammeldoler

Anbefalte innlegg

Gjest engammeldoler

beskymre du liksom, den lurer ikke oss ;)

Jeg også har anelser om hvem du er hehe.

Gratulerer forresten!!

*fnis*

Er mest spent på om noen gjetter riktig etterhvert:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engammeldoler

Hmmmm, jeg fikk allerede i første innlegg en liten følelse av hvem du er. Og nå fikk jeg enda sterkere følelse.

Åååå, dette blir altså så spennende!!!

Hehe, ja det gjør det:-)

Og helt utrolig at jeg ikke har outet meg selv ennå:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Også gammel DOL-er.....

Å så gøy! Jeg håper jeg kan legge inn et innlegg med samme overskrift snart - skal teste neste helg....

Har en god følelse, så forhåpentligvis får vi en til i november en gang :o)

Men inntil da gjør jeg som deg - skifter nick!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engammeldoler

Å så gøy! Jeg håper jeg kan legge inn et innlegg med samme overskrift snart - skal teste neste helg....

Har en god følelse, så forhåpentligvis får vi en til i november en gang :o)

Men inntil da gjør jeg som deg - skifter nick!!

Lykke til!

*s* , spennende:-)

Lykke til med testen og gi oss beskjed da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engammeldoler

Ja, ikke på ordinær kontroll enda, men til slik tidlig ultralyd.

Det må jeg si at jeg angrer, hadde ikke kommet så langt som jeg trodde (7,5 for ti dager siden), ikke mulig å se hjerteaktivitet. Skal til ny ul i morgen, for å se om det er utvikling og liv. :-/

Gruer meg, selv om jeg vet at det mest sannsynlige er at jeg bare var for tidlig ute...

Av og til er denne teknologien like mye til bekymring som beroligelse.

Er alt normalt, har jeg brukt nesten to uker på å uroe meg.

Ikke kan jeg gjøre noe fra eller til uansett...

Håper alt er normalt, vil gjerne glede meg og nyte svangerskapet nå!!! :-)

Hyggelig å være flere her inne, vi får fortsette kontakten! :-)

(Har du opplysninger til meg tro? Erfaringer? Har du forresten uren hud? Jeg får så manger kviser...)

Mvh,

Håper det gikk bra på ultralyden.!*krysse fingerne*

Råd og råd, har ikke gått gravid på 7 år, så ha funnet ut jeg henger jo ikke med lenger. Mye som er endret siden sist, iallefall sånne praktiske ting:-p

Ang uren hud, så har jeg ikke opplevd det selv, men syns å huske at noenkan være plaget md det. Sikkert pga alle hormonforandringene. Trorjeg også har lest at det ofte vil bli bedre mot midten av svangerskapet.?.!

Det her hjalp sikkert ikke noen ting men..:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

Håper det gikk bra på ultralyden.!*krysse fingerne*

Råd og råd, har ikke gått gravid på 7 år, så ha funnet ut jeg henger jo ikke med lenger. Mye som er endret siden sist, iallefall sånne praktiske ting:-p

Ang uren hud, så har jeg ikke opplevd det selv, men syns å huske at noenkan være plaget md det. Sikkert pga alle hormonforandringene. Trorjeg også har lest at det ofte vil bli bedre mot midten av svangerskapet.?.!

Det her hjalp sikkert ikke noen ting men..:-p

Hei!

Nei, det gikk ikke så bra på ul. Ble konstatert tidlig fosterdød, allerede i uke seks. Det var ingen utvikling på 11 dager, hvilket er en sikker diagnose såppas tidlig i svangerskapet.

Jeg var ganske forberedt, iom at jeg oppsøkte kilder bla på internett. Da fant jeg ut at sannsynligheten var rimelig liten for at utviklingen var normal, både hva hcg-nivåene og resultat på ul angikk. Derfor var jeg mentalt forberedt da jeg bestilte ny ul. Jeg er egentlig bare glad for å vite det sikkert såppas tidlig... slippe å komme uforberedt til ul i uke 18 og få skikkelig sjokk.

Vi er selvsagt skuffet og lei oss, men vi har to fine barn fra før og tar alt annet som en bonus. Dessuten var det ikke noen baby vi mistet- på bildene så vi kun en plommesekk og et fosteralegg på tre millimeter - en prikk, intet mer.

Jeg hadde nok sørget mer over et foster eller i det minste et embryo med anlegg til bein og armer...

Vi prøver igjen til våren.

Lykke til med svangerskapet ditt!!! :-)

Det skal bli fint å følge deg på dol!

Så håper jeg å kunne komme etter ganske snart.

Gode klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engammeldoler

Hei!

Nei, det gikk ikke så bra på ul. Ble konstatert tidlig fosterdød, allerede i uke seks. Det var ingen utvikling på 11 dager, hvilket er en sikker diagnose såppas tidlig i svangerskapet.

Jeg var ganske forberedt, iom at jeg oppsøkte kilder bla på internett. Da fant jeg ut at sannsynligheten var rimelig liten for at utviklingen var normal, både hva hcg-nivåene og resultat på ul angikk. Derfor var jeg mentalt forberedt da jeg bestilte ny ul. Jeg er egentlig bare glad for å vite det sikkert såppas tidlig... slippe å komme uforberedt til ul i uke 18 og få skikkelig sjokk.

Vi er selvsagt skuffet og lei oss, men vi har to fine barn fra før og tar alt annet som en bonus. Dessuten var det ikke noen baby vi mistet- på bildene så vi kun en plommesekk og et fosteralegg på tre millimeter - en prikk, intet mer.

Jeg hadde nok sørget mer over et foster eller i det minste et embryo med anlegg til bein og armer...

Vi prøver igjen til våren.

Lykke til med svangerskapet ditt!!! :-)

Det skal bli fint å følge deg på dol!

Så håper jeg å kunne komme etter ganske snart.

Gode klemmer fra

Uff, det var trist:-(

Må si du takler det helt utrolig bra og håper det klaffer for dere snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

Er mest spent på om noen gjetter riktig etterhvert:-p

Når får vi begynne å gjette?

*utolmodig* :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Uff, det var trist:-(

Må si du takler det helt utrolig bra og håper det klaffer for dere snart igjen!

Takk for oppmuntrende ord!

Det er trist når slikt skjer, jeg hadde termin sju uker etter en venninde, hun var på ul i dag...

Hadde vært så bra å dele denne tiden med en, så jeg er jo trist. Men tross alt, det fantes så mange verre skjebner å se da jeg kom til utskrapning... Kvinner med store mager som siden våknet og gråt i sengene på intensiven... Det setter jo ting i perspektiv. Jeg hadde på en måte hell i uhell, det var jo ingen ti uker gammelt foster selv om jeg (og kroppen min) trodde jeg var ti uker på vei.

Ønsker deg god reise med en til nå ukjent passasjer om bord! :-D Det er et like stort under hver gang, og det går jo som regel bra!!!

Neste gang gjør det det også for meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...