Gjest mbo Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Vil skrive at jeg er litt stolt av meg selv i dag. Har utfordret angsten min og vært på sykehuset og tatt en hjerteundersøkelse. Jeg var livredd men både legen og sykepleieren var fantastiske,jeg sa jeg hadde angst og de fant vann ,beroliget meg og alt gikk bra og jeg som har bekymret meg for hjertet i mange år. Ble så glad at jeg måtte gi legen en klem jeg. Tenkte jeg skulle skrive et positivt innlegg i dag. Klem 0 Siter
Gjest Veronika27 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Hei Kjempe bra. Slike positive opplevelser hjelper på til neste gang. Håper alt er greit med deg ellers! Lenge siden sist nå. Klem 0 Siter
Gjest Smoking Furious Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Så flink du var,fint å se positive innlegg 0 Siter
Gjest Multippel Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Gratulerer så masse! Det er alltid deilig å overvinne begrensninger i livet. Det gir en god følelse etterpå! Gode tanker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.