Gjest lumelia Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har du noe peiling på hvilke symptomer eller hva å gjøre og hvordan å forhåle seg til det? Jeg er nære en som mulig sliter med noe slikt, han kan være så fjern, så stille, og han er utrolig spesiell, både på godt og vondt..men det er vanskelig.. men samtidig er han så flink når det gjelder jobben, han er veldig flink med finurlige ting, som rubiks kube..da er han helt vekke i sin egen verden..Hvordan skal jeg forholde meg til det? skal jeg bruke masse energi på å hjelpe han, eller bør jeg bare dra? får så vondt av han, men han er en plage iblandt, fordi han blir sint uten at jeg egentlig gjør noe galt. og han er mye irritert.vet ikke hva det skyldes...Han mangler den delen som handler om omtenksomhet så han virker veldig ego sentrert, og det er vanskelig å ha fysisk kontakt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/268628-nhd-liten-grad-av-autisme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.