Gå til innhold

Jeg har vært psyk hele livet....

Anbefalte innlegg

Jeg har gitt opp på å få det bedre. Gitt opp alt. Jeg kommer aldri til å bli frisk. Jeg kommer alltid til å ha angst og å være depremert og å være psykisk syk. Alt virker håpløst og meningsløst hele livet. Hva er meningen med livet når livet bare er vondt? Hvorfor lever jeg? Hvorfor må jeg bli straffet?. Jeg føler livet er en stor straff. Jeg blir straffet til å leve. Jeg har ikke valgt å leve selv. Jeg ble dessverre født på denne grusomme jorda for 26 år siden. dessverre. Livet er bare dritt og møkk. Møkkaliv. drittliv. Pyton. Livet er pyton. Helt grusomt. Helt fryktelig. Jeg synes alt er sort hele livet er sort. Jeg ser ingen utvei i det hele. Alt er bare sort. Jeg har vært psykisk syk hele livet. Jeg var syk allerede som liten. Jeg var redd da også. Og hadde angst. Men livet var ikke så grusomt som det er nå. Livet var litt lettere da selv om jeg ble mobbet på skolen. Men jeg synes livet var dritt og møkk da også. Livet har alltid vært dritt og møkk. Også har jeg gått i terapi siden barne og ungdomskolen og har ikke blitt noe bedre av det. Alle behandlerne sier at nå skal jeg hjelpe deg for å bli bedre. At livet skal bli letter ol. Bare du prøver ut denne medisinen så blir det bedre ol. Men jeg blir ikke noe bedre av å gå i terapi. Heller ikke noe bedre av alle medisinene som jeg har prøvd. Jeg ble heller ikke noe bedre av å være innlagt heller. Jeg er en taper i samfunnet. Jeg svikter alle ved å ikke bli bedre. Jeg blir bare dårligere og dårligere for hvert år som går. Jeg gir bare mere og mere opp. For hvor lenge skal jeg håpe på å bli frisk da? Når jeg har vært syk hele livet? Jeg har gitt opp alt. Alt ser mørkt ut. Hva skal jeg gjøre? Jeg orker ikke å leve sånn mer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268657-jeg-har-v%C3%A6rt-psyk-hele-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ferri

linnnea gomman !

Duuu... det er ikke lov og gi opp ;)

Gjør vondt og lese det du skriver for tiden. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne hjelpe deg. Gi deg en god klem og vise deg en bedre verden. At ting kan bli bedre, men jeg tenker mye likt som deg iblandt ser jeg, så det hadde vi kanskje ikke kommet så langt med ;)

Livet er for kjipt, ah-ha!

Det hadde kanskje fort blitt til at vi hadde startet en selvskadnings gruppe da kanskje :P

Neida..Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg jeg! Virkelig!!

Jeg liker ikke og bare skrive "ønske jeg kunne hjelpe deg" sånn, men gjøre noe med ting!!

Hvis du vil ha noen og skrike til iblandt på msn så kan du bruke meg i allefall, eller om du bare vil ha en venn.

Bare og sende meg email i allefall også skal du få msn adressen min! Helt annonymt altså..kommer aldri til og "grave" i ting..

om du ikke vil så er det helt allright det også.

Jeg er ingen ekspert på noe som helst dog ;) Bare en klagemur? :P

*prøver og sove her, men nå må jeg ta meg eeeeeeeeeeeenda en røyk..* bleh ;)

Gjest ferri

linnnea gomman !

Duuu... det er ikke lov og gi opp ;)

Gjør vondt og lese det du skriver for tiden. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne hjelpe deg. Gi deg en god klem og vise deg en bedre verden. At ting kan bli bedre, men jeg tenker mye likt som deg iblandt ser jeg, så det hadde vi kanskje ikke kommet så langt med ;)

Livet er for kjipt, ah-ha!

Det hadde kanskje fort blitt til at vi hadde startet en selvskadnings gruppe da kanskje :P

Neida..Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg jeg! Virkelig!!

Jeg liker ikke og bare skrive "ønske jeg kunne hjelpe deg" sånn, men gjøre noe med ting!!

Hvis du vil ha noen og skrike til iblandt på msn så kan du bruke meg i allefall, eller om du bare vil ha en venn.

Bare og sende meg email i allefall også skal du få msn adressen min! Helt annonymt altså..kommer aldri til og "grave" i ting..

om du ikke vil så er det helt allright det også.

Jeg er ingen ekspert på noe som helst dog ;) Bare en klagemur? :P

*prøver og sove her, men nå må jeg ta meg eeeeeeeeeeeenda en røyk..* bleh ;)

glemte helt og slenge med emailen, blitt litt lite tran de siste åra ja ! ;)

[email protected]

tja!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...