Gå til innhold

Jeg er så trøtt, lei og sliten!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tryllekunstnerpiken

Jeg har brukt nesten hver eneste dag siste to-tre månedene til å stable mitt liv på fote. Men jeg opplever at de valga jeg tar ikke blir godkjent av mine foreldre. Vondt å bli kritisert, avvsit, osv. Fått mer jobb nå, så kanskje øk blir bedre. Men så kan de plutselig si at de ikke vil låne meg penger, om jeg gjør det og det. Og da føler jeg at livet mitt går under, at de forlater meg om jeg gjør noe galt, og at det skjer noe forferdelig og grusomt. Ikke at jeg vil ha øk støtte av dem, men trenger nok det i overgangen. Selv tatt initiativ til hjelp fra økonom og sos.kont. Vil vekk fra avhengigheten fra dem. Vil være fri, ikke sånn dem vil ha meg, slik det har vært opp gjennom.

Håper bare jeg ikke ender som tigger, på gata. Blir livredd når dem truer meg sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268688-jeg-er-s%C3%A5-tr%C3%B8tt-lei-og-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Vet jo ikke bakgrunnen din, men noen foreldre kan være grusomme!

Du har tatt tak i livet ditt, og det er kjempepositivt...Skjønner du blir trøtt og sliten, men ikke la det ta overtaket! Du viser guts, istedet for å la humla suse.

Konsentrer deg om alt du klarer, og derfra bygge opp selvtillit. Ikke la deg tråkke ned i søla, det er du for god til!

Jeg hadde hjulpet mine barn om de kom i en knipe.

Rett ryggen og vær stolt av deg selv!

Har dessverre ingen fasitsvar, men ønsker deg masse lykke til!

Klem

Gjest Tryllekunstnerpiken

Vet jo ikke bakgrunnen din, men noen foreldre kan være grusomme!

Du har tatt tak i livet ditt, og det er kjempepositivt...Skjønner du blir trøtt og sliten, men ikke la det ta overtaket! Du viser guts, istedet for å la humla suse.

Konsentrer deg om alt du klarer, og derfra bygge opp selvtillit. Ikke la deg tråkke ned i søla, det er du for god til!

Jeg hadde hjulpet mine barn om de kom i en knipe.

Rett ryggen og vær stolt av deg selv!

Har dessverre ingen fasitsvar, men ønsker deg masse lykke til!

Klem

TAKK:)

skaprøve..men ekke lett gitt..men..jeg har i alle fall et mål da..om det er en trøst :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...