hidi, the scorpion Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Her kan vi skravle til vi sovner.... 0 Siter
Debra-irl Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 til vi sovner? Har du pc i senga du da din heldiggris? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 til vi sovner? Har du pc i senga du da din heldiggris? Nei, sitter i stua... 0 Siter
Debra-irl Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Nei, sitter i stua... ok. hatt en fin dag da? jeg er litt overveldet etter at gubben ringte fra jobb og foreslo sydentur til sommeren. Jeg tror det må ha rablet for ham. Men for all del- jeg er med! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Hehe, konge. Dere har ikke msn da? Jo, men min inneholder navnet mitt... Urg! 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 ok. hatt en fin dag da? jeg er litt overveldet etter at gubben ringte fra jobb og foreslo sydentur til sommeren. Jeg tror det må ha rablet for ham. Men for all del- jeg er med! Stilig, hvor skal dere? 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jo, men min inneholder navnet mitt... Urg! Lag en hemmelig, da... Eller du kan legge til min, så slipper du å legge ut navnet ditt på dol. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 ok. hatt en fin dag da? jeg er litt overveldet etter at gubben ringte fra jobb og foreslo sydentur til sommeren. Jeg tror det må ha rablet for ham. Men for all del- jeg er med! For en herlig overraskelse! Har vært singel i tre år, men ingen av de jeg har vært sammen med, har gjort noe slikt. Heldiggris! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Lag en hemmelig, da... Eller du kan legge til min, så slipper du å legge ut navnet ditt på dol. Det kan jeg! 0 Siter
Debra-irl Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Hehe, konge. Dere har ikke msn da? jeg har msn, men nå er røyken min over og jeg skal på jobb. så jeg må prøve å tusle meg til sengs...... men sånn for en annen gang er msn: [email protected] legg meg til :-) 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 jeg har msn, men nå er røyken min over og jeg skal på jobb. så jeg må prøve å tusle meg til sengs...... men sånn for en annen gang er msn: [email protected] legg meg til :-) Har lagt deg inn. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det kan jeg! og meg!! så snakkes vi mer siden. natta hidi og peachy. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 og meg!! så snakkes vi mer siden. natta hidi og peachy. Natta! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 jeg har msn, men nå er røyken min over og jeg skal på jobb. så jeg må prøve å tusle meg til sengs...... men sånn for en annen gang er msn: [email protected] legg meg til :-) will do! Natta! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 [email protected] Har glemt passordet, men jeg har sendt for nytt! 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 For en herlig overraskelse! Har vært singel i tre år, men ingen av de jeg har vært sammen med, har gjort noe slikt. Heldiggris! Reis sjøl da vel! Jeg har reist alene til Chios (en gresk øy) mange ganger. Går helt fint det 0 Siter
Piraye Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 morn morn. Be my moral support in these difficult times... 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 morn morn. Be my moral support in these difficult times... Ah, eksamen er kjedelige greier. Du greier det nok, skal du se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.