Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Peachy

23

• hidi, the scorpion

20

• Piraye

9

• Debra-irl

4

Mest aktive i denne tråden

:) I letinga mi etter svar på en oppgave fant jeg løsnigsforslag på en annen og fant ut jeg har gjort bittelitt feil, så nå har jeg blanconert over blancoet for 3 gang!! Huff det halve arket ser ikke ut! Men nå er jeg -sikker- på at mer eller mindre det jeg HAT gjort er riktig!

Og løpt inn og ut av soverommet med ark. Og der ligger den forræderiske katta! Hun la seg selvfølgelig i 11 tida hun! Og ligger søvnig i fotenden på pleddet sitt og strekker på seg og glipper såvidt med et øyne når jeg stresser forbi! Det er motivasjon det!

Hihi. Katter er så herlig likegyldige til alt. :)

Annonse

Hihi. Katter er så herlig likegyldige til alt. :)

heh, ja... Og akkurat nå irriterer deg meg!! Men for å si det sånn, hennes måte å gi støtte på er å komme å legge seg rett på kladdeboka mi, såh.....(hun kunne likesågodt pissa på den, det hadde sikkert betydd det samme..) da er tross alt dette bedre!

heh, ja... Og akkurat nå irriterer deg meg!! Men for å si det sånn, hennes måte å gi støtte på er å komme å legge seg rett på kladdeboka mi, såh.....(hun kunne likesågodt pissa på den, det hadde sikkert betydd det samme..) da er tross alt dette bedre!

Jada, oppmerksomhet er viktigere enn å skrive i en dum kladdebok, må du vel skjønne. ;)

Jada, oppmerksomhet er viktigere enn å skrive i en dum kladdebok, må du vel skjønne. ;)

Hehe, jah, jeg er nok ikke så smart jeg at jeg hele tida skjønner det nei. Men akkurat i sted når jeg klaga på henne, så våkna hun til å kom å la seg her i stua i stedet. hun må ha skjønt hva jeg tenkte på.

Gjest anonym111111

Hva var din adresse?

This is the upside speaking, om du ville inn på msnlista mi, så legg bare til denne, så legger jeg deg til den "ordentlige" etterpå. Veldig forsiktig med nick og adresser og sånn etter at en bekjent spora meg opp her på nettet.

Hehe, jah, jeg er nok ikke så smart jeg at jeg hele tida skjønner det nei. Men akkurat i sted når jeg klaga på henne, så våkna hun til å kom å la seg her i stua i stedet. hun må ha skjønt hva jeg tenkte på.

Min katt prater så innmari til oss, hadde vært morsomt å skjønne hva det er han vil fortelle. Mjauer og mjauer når han kommer inn, sikkert for å fortelle hva han har drevet med. :)

This is the upside speaking, om du ville inn på msnlista mi, så legg bare til denne, så legger jeg deg til den "ordentlige" etterpå. Veldig forsiktig med nick og adresser og sånn etter at en bekjent spora meg opp her på nettet.

Jeg legger deg inn også, hvis det er greit? :)

Annonse

Min katt prater så innmari til oss, hadde vært morsomt å skjønne hva det er han vil fortelle. Mjauer og mjauer når han kommer inn, sikkert for å fortelle hva han har drevet med. :)

Helt sikkert, katta her forteller meg akkurat hva hun mener når hun har måttet være alene ei stund. Og jeg trenger ikke lure på hva hun mener engang! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...