Gå til innhold

Dr.Phil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på; er Dr.Dahl tilhenger av Dr.Phil?

Skrevet

Hvorfor tenker du på det?

hmm...fordi at jeg syns at de kanskje er litt like mtp at de er direkte og litt "harde". Bare falt meg inn mens jeg så Dr.Phil en dag. (Og tenkte på DOL. hmm..)

Gjest Jente31
Skrevet

hmm...fordi at jeg syns at de kanskje er litt like mtp at de er direkte og litt "harde". Bare falt meg inn mens jeg så Dr.Phil en dag. (Og tenkte på DOL. hmm..)

Nhd har sagt at en god psykiater må ha lite behov for å bli likt, og at de ofte må si det som pasienten ikke liker å høre:-)

Gjest Multippel
Skrevet

Jeg syns egentlig ikke at de er så like...men nå har jeg bare vært her inn i ettpar uker da!

Jeg opplever dr. Phil som mye mer kommersiell.

Dvs. Mindre faglig fundert og mere show.

Caloni Makaroni
Skrevet

Tenker mer på Dr. House, jeg ;)

Gjest Aviaana
Skrevet

Tenker mer på Dr. House, jeg ;)

kan være enig i at det er noen likheter ja;)

Skrevet

Nhd har sagt at en god psykiater må ha lite behov for å bli likt, og at de ofte må si det som pasienten ikke liker å høre:-)

Milde himmel... Hvorfor sitte her og diskutere NHD mens han har fri? Kan dere ikke bare spørre han direkte når han er tilbake???

Gjest Nøstemor
Skrevet

Psykologen min anbefaler Dr. Phil. :)

Gjest Melancholy
Skrevet

Milde himmel... Hvorfor sitte her og diskutere NHD mens han har fri? Kan dere ikke bare spørre han direkte når han er tilbake???

Dr.Philip McGraw er en sjarlatan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...