Babette Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Ser jeg ut som en kalv, eller? Ja, en nyfødt kalv som byr opp til kalvedans. Men hvis du heller vil ha pilsner så er det greit. Jeg er egentlig fryktelig sliten av jobbgreier, derfor prater jeg bare tull. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ja, en nyfødt kalv som byr opp til kalvedans. Men hvis du heller vil ha pilsner så er det greit. Jeg er egentlig fryktelig sliten av jobbgreier, derfor prater jeg bare tull. Akk, hadde vært deilig med en drink ja, men dessverre skal jeg på jobb om en halvtime. 0 Siter
Babette Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Akk, hadde vært deilig med en drink ja, men dessverre skal jeg på jobb om en halvtime. Da blir det straks verre. Du skal antakelig jobbe i hele natt, da ønsker jeg deg guds fred og alt vel. 0 Siter
Peachy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Da blir det straks verre. Du skal antakelig jobbe i hele natt, da ønsker jeg deg guds fred og alt vel. Takk for det, håper det blir tyst som i graven. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.