Gå til innhold

tjene mest mulig på oss "psyke"?

Anbefalte innlegg

Gjest 4lesdis

har en venninne som går hos psykolog på 3.året.fremdeles har han ikke fortalt henne hva hun lider av.-en psykelig selvopptatthet!narsissistisk personl.hetsforstyrr.,spør du meg.kan hun ikke bare fortelle henne dette/eller kalle en spade for en spade!fattig blir hun også;dyrt å holde på med det der!og like håpløst er det å ha et "forhold" til henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268843-tjene-mest-mulig-p%C3%A5-oss-psyke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Empati er tingen

Det har ikke slått deg at hun HAR fått en diagnose da, men bare ikke fortalt deg det? Kan jo hende hun aner at du ikke er forståelsesfull nok til å dele sine innerste tanker og problemer med. Det er venninner og det er venninner, vet du! Hun har kanskje andre hun heller betror seg til.

Gjest 4lesdis

Det har ikke slått deg at hun HAR fått en diagnose da, men bare ikke fortalt deg det? Kan jo hende hun aner at du ikke er forståelsesfull nok til å dele sine innerste tanker og problemer med. Det er venninner og det er venninner, vet du! Hun har kanskje andre hun heller betror seg til.

hun betror seg såpass mye til meg at jeg føler meg som en søplekasse, om du forstår.og hun har definitivt ikke "mange" venninner.

Annonse

Gjest 4lesdis

Du er flink til å stille diagnoser, ser jeg.

Venninnen er narcissist, datteren din er psykopat.

Det har ikke falt deg inn at grunnen til at psykologen ikke har gitt diagnosen, er at den ikke er riktig?

har faktisk psykologi-studier bak meg. burde være fhv dyktig,håper jeg.

Gjest forstår ikke helt

har faktisk psykologi-studier bak meg. burde være fhv dyktig,håper jeg.

"Jeg vet at jeg ingenting vet..."

Det er ofte de som har studert minst, som er sikrest.

Det å stille diagnoser er krevende greier...da er det ikke nok med et grunnfag eller to.

Gjest 4lesdis

man lærer mye på denne siden!- å tjene penger på andres elendighet har alltid vært big business. å være mentalt syk og avhengig av terapi betyr som oftest at man aldri kommer seg ut av situasjonen. og det tror jeg psykologen sørger for.at min venninne (fremdeles) etter 3 år, ennå ikke (tydeligvis) har fått "grei beskjed",gjør meg skeptisk.

Gjest 4lesdis

"Jeg vet at jeg ingenting vet..."

Det er ofte de som har studert minst, som er sikrest.

Det å stille diagnoser er krevende greier...da er det ikke nok med et grunnfag eller to.

er enig i det.og det som gjør det så vanskelig er at "teoriene" forandrer seg år om annet...at man idag (igjen)gjerne bruker psykopatbegrepet er et eks på det.

Annonse

Gjest Ett spørsmål

man lærer mye på denne siden!- å tjene penger på andres elendighet har alltid vært big business. å være mentalt syk og avhengig av terapi betyr som oftest at man aldri kommer seg ut av situasjonen. og det tror jeg psykologen sørger for.at min venninne (fremdeles) etter 3 år, ennå ikke (tydeligvis) har fått "grei beskjed",gjør meg skeptisk.

Hva skulle din veninde fått grei beskjed om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...