Gå til innhold

tjene mest mulig på oss "psyke"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du er tydeligvis en av de som skifter "nick".har du noe å skjule?

nei. Jeg bruker deanna stort sett hele tida jeg. Men altså sånn i forhold til innlegget så synes jeg det er merkerlig at denne jenta kan kalle seg venninne når hun åpenbart mener venninnen er en psykopat og narsisist og sånt. Altså hvorfor pleie vennskap med en sånn person

altså jeg skriver om mye personlige og private og vanskelig ting her.Og vil ikke at alle skal vite hvem jeg er og hva jeg føler og tenker og tror. Så jeg er vel feig da og har noe å skjule

Annonse

Gjest Moderator

Gjentar oppfordringen om at du ikke bruker mer enn ett nick i en og samme tråd. Siden du startet tråden med nicket 4lesdis, forventer vi at du også undertegner alle andre innlegg i denne tråden med dette nicket.

Gjest oioioioioioioioi

unnskyld forsto ikke spm stillingen? mener du eksvis at det er dårlig gjort av meg å hevde at hun er håpløs å forholde seg til? har nemlig overlatt til psykologen hennes å forstå det faktum.

Jeg er i alle fall sjeleglad jeg ikke har "venninner" som deg. På meg virker det som ingen venner faktisk er bedre enn det!

Gjest nicole41

Gjentar oppfordringen om at du ikke bruker mer enn ett nick i en og samme tråd. Siden du startet tråden med nicket 4lesdis, forventer vi at du også undertegner alle andre innlegg i denne tråden med dette nicket.

Hva søttern er vitsen?? Jeg begriper det ikke.

Må vel gå an å bruke det samme nicket hele veien vel?

Annonse

Til deg som hevder gjentatt ganger at jeg skifter nick. Tror du forveksler meg med andre som driver med det. Hvor mange ganger skulle jeg i så fall ha gjort det?

Jeg er i alle fall sjeleglad jeg ikke har "venninner" som deg. På meg virker det som ingen venner faktisk er bedre enn det!

Til deg som tydeligvis føler deg svært truffet, og som skifter nick som sier alt. Egentlig trenger du ikke si noe i svaret. Nicket ditt er jo svar nok? Men du er kanskje også en sånn person man simpelthen ikke orker samvær med i lengden? Fordi du bruker vennenne dine som søplekasser! Har du tenkt på det? I tillegg bruker du denne siden som en chatte-side?

Gjest skjerp deg

Til rette vedk.Med hvilken rett har du til å opplyse om hvem som skifter nick. Nå tror jeg faktisk du ligger dårlig an i forhold til "personvernet". Kommentar?

Det gjør han da ikke. En av reglene her inne er at man ikke skifter nick i samme tråd. Du har brutt den regelen, og det får konsekvenser.

Gjest skjerp deg (evt oioioioioioi)

Det gjør han da ikke. En av reglene her inne er at man ikke skifter nick i samme tråd. Du har brutt den regelen, og det får konsekvenser.

Hehe, nå ser jeg forøvrig at jeg har gjort akkurat det samme. Beklager (jeg skriver ikke her ine så ofte) Det er jeg som er oioioioioioi nedi her :)

• 2 uker senere...
Gjest Forstår ikke helt

unnskyld forsto ikke spm stillingen? mener du eksvis at det er dårlig gjort av meg å hevde at hun er håpløs å forholde seg til? har nemlig overlatt til psykologen hennes å forstå det faktum.

Nei, jeg mener at jeg ikke forstår hvorfor du sier hun er din veninde. Det forstår jeg ikke fordi det på meg virker som du ikke har særlig mye til overs for henne. Hva beskriver et venindeforhold?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...