Gå til innhold

sjokk å slutte hos psykolog

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll

Det siste 6 mnd har jeg dratt frem masse følelser og tanker som jeg hadde gjemt bort. Nå har jeg ingen til å hjelpe meg å bære dem lenger, og det begynner å bli tungt! Jeg forsøker å legge dem fra meg, men de vil ikke gi slipp. Skulle nesten ønske jeg aldri hadde tatt de frem...:-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268934-sjokk-%C3%A5-slutte-hos-psykolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, jeg kunne ikke fortsette på DPS sa de. Jeg kan vel skaffe meg en privat, men det har jeg ikke penger til.

Hei melmøll.

Leit å høre at du sliter etter å ha sluttet hos psykologen din. Det kan være en tøff prosess.

Det trenger imidlertid ikke å koste noe ekstra å gå til privatpraktiserende psykolog eller psykiater.

Hvis du kontakter DPSn din, vil de kunne gi deg en liste over alle privatpraktiserende som har "avtale", og hvor du ikke betaler mer enn opp til egeandelstaket.

Listen over disse med avtale, ligger også på nettet, eller fås hvis du tar kontakt med kommunen.

Lykke til, håper du finner ut av det, og kommer videre i løypa!

Gjest melmøll

Hei melmøll.

Leit å høre at du sliter etter å ha sluttet hos psykologen din. Det kan være en tøff prosess.

Det trenger imidlertid ikke å koste noe ekstra å gå til privatpraktiserende psykolog eller psykiater.

Hvis du kontakter DPSn din, vil de kunne gi deg en liste over alle privatpraktiserende som har "avtale", og hvor du ikke betaler mer enn opp til egeandelstaket.

Listen over disse med avtale, ligger også på nettet, eller fås hvis du tar kontakt med kommunen.

Lykke til, håper du finner ut av det, og kommer videre i løypa!

Takk Bibben! Dette visste jeg ikke. Så for meg at det skulle bli sånn 2-3000 i mnd i psykologtimer jeg. Jeg får sjekke de listene da, takk skal du ha

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...