Gjest corin Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Hei jeg har nylig fått diagnosen bipolar1 og startet opp med Lithium. Fått beskjed av psykiater at jeg ikke kan kombinere det med alkohol. Jeg har både lest og hørt ulike ting om det. Hva er rett? 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 drikker nesten hver helg jeg... ikke noe problem! 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 drikker nesten hver helg jeg... ikke noe problem! Drikking er godt. Hvorfor skulle det være et problem? 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Drikking er godt. Hvorfor skulle det være et problem? se på overskriften??????? 0 Siter
soleil Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Drikk med måte. Har hørt om ei som gikk på Litium som ikke tålte å drikke, hun fikk blackouts. Selv har jeg brukt litium og drukket moderate mengder noen helger nå og da og det har gått helt fint. Et normalt alkoholforbruk går som regel bra, men vær forsiktig og se an hvordan du reagerer. Medisiner og alkohol kan noen ganger gi trøbbel. Bipolar lidelse og alkohol er ikke alltid en bra match det heller. Så det var kanskje et fornuftig råd du fikk, men litt urealistisk og unyansert, kanskje..? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 se på overskriften??????? Giiiiiiiiiid!hyl vrææl! 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Giiiiiiiiiid!hyl vrææl! du som vræler og hyler, ikke jeg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.