Gå til innhold

masete for tiden jeg.

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg ekstremt masete for tiden men det er fordi jeg er redd.

Ting går opp og ned,

i går var det en bra dag men i dag har min sykdomsangst slått ut for fullt igjen.

Er det noen andre som har det sånn at de ikke engang tør å undersøke kroppslige ting fordi man er redd for resultatet?

Jeg vet jeg nok er hypokonder men vet ikke hva jeg skal gjøre med det.

Jeg tok jo en undersøkelse for noen dager siden og var veldig glad etterpå men så kjenner jeg andre symptomer og blir redd igjen,

Føler meg helt unormal,tør ikke en gang ta mammografi selv om jeg vet det er viktig.

Dette høres kanskje dumt ut men det er så galt at det ødelegger livskvaliteten min fullstendig så jeg skulle ønske noen bare tok meg med og dopa meg ned å gjorde det som måtte gjøres.

Drastisk?ja men hva er alternativet?

Vær så snill,ikke si jeg skal ta meg sammen for jeg prøver så hardt jeg kan å være sterk men kroppen er hele tiden i helspenn og jeg er så sliten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268974-masete-for-tiden-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nei, hmm.. Kanskje en kontakt person som kan "mase" og støtte deg litt kanskje?

Vet ikke helt jeg, er det noe de ville gjort hvis man spurte dem om det?

Ofte hatt lyst til og bare bli slått ned og tatt til legen selv, men brrr, no luck so far..

Hei.

Har lest innleggene dine og jeg tenker,

du prøver men du har rett i at vi nok begge hadde trengt noen som sparket oss bak og bare dro oss med enten vi ville eller ikke.

Du prøver og vil så gjerne og det er synes jeg er flott og jeg har også merket i noen av innleggene dine at du har noe viktig,du har faktisk humoristisk sans midt oppi elendigheten,det kan man leve lenge på og det holder deg oppe.

Ser at du skal til legesjekk,hurra,flinke ferri,skriv ei liste og få undersøkt alt når du først er der.

Jeg tror det både jeg og du hadde trengt er en god venn som dro oss med enten vi ville eller ikke,hadde kansje hjulpet.

Stor klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268974-masete-for-tiden-jeg/#findComment-2176414
Del på andre sider

Gjest ferri

Hei.

Har lest innleggene dine og jeg tenker,

du prøver men du har rett i at vi nok begge hadde trengt noen som sparket oss bak og bare dro oss med enten vi ville eller ikke.

Du prøver og vil så gjerne og det er synes jeg er flott og jeg har også merket i noen av innleggene dine at du har noe viktig,du har faktisk humoristisk sans midt oppi elendigheten,det kan man leve lenge på og det holder deg oppe.

Ser at du skal til legesjekk,hurra,flinke ferri,skriv ei liste og få undersøkt alt når du først er der.

Jeg tror det både jeg og du hadde trengt er en god venn som dro oss med enten vi ville eller ikke,hadde kansje hjulpet.

Stor klem.

Fikk du meg til og smile på en lusen dag..err.. natt mener jeg, takk :)

Ønsker iblandt at jeg ikke lo av meg selv, at jeg bare køla over på siden og ble liggende der.

Kanskje hvis jeg aldri smilte når jeg satt der og prata med psyk.sykepleier eller aldri lo av situasjonen min, kanskje jeg hadde blitt friskere, eller hadde fått kraftigere spark om jeg viste til andre at jeg ikke har det så bra, istede for og sette på maske,spøke bort eller løpe og gjømme meg fra alle.

Men det er ukontrolert hele greia, klarer liksom ikke ikke og smile iblandt, syte kan jeg kanskje, men må jo bare le av hvor jeg er idag :P

Tenker at kanskje siden jeg ikke gråter og ser så veldig trist ut, at de kanskje ikke tar meg alvorlig, men jeg vet ikke..

Ja, vi kunne virkelig trengt en person som dyttet, men det er kanskje mye og forlange av noen.. snufs..

Poker og, nå ble jeg amper, vi skal klare dette MBO! Oss mot verden sant?! Ingenting stopper oss!! :)

Klem tilbake også må du minne meg på at vi skal reise til Vegas en dag!!

Du og meg gresshoppe! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268974-masete-for-tiden-jeg/#findComment-2177591
Del på andre sider

Fikk du meg til og smile på en lusen dag..err.. natt mener jeg, takk :)

Ønsker iblandt at jeg ikke lo av meg selv, at jeg bare køla over på siden og ble liggende der.

Kanskje hvis jeg aldri smilte når jeg satt der og prata med psyk.sykepleier eller aldri lo av situasjonen min, kanskje jeg hadde blitt friskere, eller hadde fått kraftigere spark om jeg viste til andre at jeg ikke har det så bra, istede for og sette på maske,spøke bort eller løpe og gjømme meg fra alle.

Men det er ukontrolert hele greia, klarer liksom ikke ikke og smile iblandt, syte kan jeg kanskje, men må jo bare le av hvor jeg er idag :P

Tenker at kanskje siden jeg ikke gråter og ser så veldig trist ut, at de kanskje ikke tar meg alvorlig, men jeg vet ikke..

Ja, vi kunne virkelig trengt en person som dyttet, men det er kanskje mye og forlange av noen.. snufs..

Poker og, nå ble jeg amper, vi skal klare dette MBO! Oss mot verden sant?! Ingenting stopper oss!! :)

Klem tilbake også må du minne meg på at vi skal reise til Vegas en dag!!

Du og meg gresshoppe! :)

Hei Ferri.

Du lokker fram smilet hos meg i en lusen verden.

Ja vi setter nok på oss masker og prøver å være sterke men det er vel en måte å overleve på det også.

Men av og til er det lov å bryte sammen å jeg merker at gråt renser og jeg føler meg bedre etterpå for det er vondt å ha angst,de kan prøve de som vil.

Bare vent du vennen til vi raser avgårde til Vegas uten å være redd en eneste ting her i verden.

Forresten er du flink å skrive så fortsett med det,det er håp for oss også og vi gir f"""ikke opp.

Stor bamseklem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268974-masete-for-tiden-jeg/#findComment-2181067
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...