Gå til innhold

Er jeg helt på villspor?

Gjest dere som er kjent , kjenner meg igjen(hysj:)

Anbefalte innlegg

Gjest dere som er kjent , kjenner meg igjen(hysj:)

Er det flere som er litt forvirret i forhold til sex?

har levd som lesbisk i noen år,men er ikke lesbisk..

før jeg gikk inn i rollen som lesbisk hadde jeg utrolig mange mannlige sex partnere.

har også nylig brukt en mann over en liten periode.

Men min nye greie nå er å treffe fremmede menn (for sado sex)

Er dette en måte å straffe seg selv på?burde jeg holde meg unna?jeg er jo så forvirret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268977-er-jeg-helt-p%C3%A5-villspor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du stiller deg spørsmålet så er det kanskje noe i det at du enten er forvirret eller at du skader deg selv med dette - eller en kombinasjon.

Det er ikke uvanlig å prøve og feile litt i forhold til sex, men det er ikke vanlig eller sunt å oppsøke negative opplevelser gang på gang...

Litt spesielt at du først ikke forholder deg til menn seksuelt ved å leve som lesbisk og at du i neste omgang går inn i sado-forhold. Hvilken rolle tar du? Har du tenkt på hvorfor?

Interessant tema, men det er nok bare du selv som har svarene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...