Gjest ise Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 Hei! Jeg sitter her på rommet... Har fått perm fra sykehuset.. Blir nok sikkert snart utskrevet.. 6 måneder inne på et rom... Det er nesten slik at jeg gruer meg for å komme tilbake til det normale liv... Jeg er blitt så folkesky, og tør nesten ingenting lenger... Men nå skal jeg ikke sitte her å syte! Beklager! Jeg vet at dette er kjempevanskelig for dere alle sammen! Kunne jeg bare klart å gitt dere litt tro på dere selv! Dere er så verdifulle mennesker alle sammen, og fortjener ikke dette! Dere aner ikke hvor mye dere har hjulpet meg på veien til å bli frisk! Jeg har enda veldig langt igjen, men jeg prøver å holde ut... Hver dag, hver time går med på tenking av mat, men jeg gir meg ikke... En dag skal jeg klare å komme meg ut av dette spiseforstyrrete livet mitt! Og det skal dere også! Jeg sender dere så mange styrkeklemmer dere bare orker å ta imot, og håper de vil hjelpe dere på veien til livet! Dere fortjener så mye bedre! Masse klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliy Skrevet 9. mai 2001 Del Skrevet 9. mai 2001 Ville bare si takk for de fine ordene dine! Beundrer deg for styrken din... Håper det går bedre med deg. Er helt sikker på at du også fortjener et bedre liv enn det sf en gir deg.... Lykke til videre! Mange varme klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest suselusa Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Hei ise, Kan forestille meg at det virker litt skremmende å komme tilbake til det "virkelige" livet, men jeg syns du virker som en utrolig sterk person, så det klarer du helt sikkert! Jeg ser opp til deg i den fasen du er i nå, og blir faktisk enda mer oppsatt på å klare det selv (er i en oppover-fase jeg også) når jeg ser at _du_ er på så god vei... Så tusen takk for oppmuntrende innlegg, jeg ønsker deg all lykke til fremover!! Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 10. mai 2001 Del Skrevet 10. mai 2001 Kjære ise! Takk for dine oppmuntrende ord til mange av forumets brukere. Ønsker deg lykke til på veien videre ut av din spiseforstyrrede hverdag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.