Gå til innhold

Aurorix og paralgin forte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest aurorixbruker

Dette kan du sjekke selv på www.interaksjoner.no

Jeg var så dum at jeg sjekket aurorix og petidin med det samme. Og der sto det at en kunne få serogent syndrom som vel er farlig.?? dødelig

Du skrev at jeg ikke skulle bekymre meg over bruk av morfin og sterke smertestillende . At man bare måtte bruke mindre. Men det er altså så farlig at en kan få serogent syndrom??? Grøss

Siden jeg ikke tåler annet Ad enn Aurorix og reagerer voldsomt på å slutte med dem (også Aurorix) om ikke så voldsomt som ssri, så tenkte jeg at jeg skulle bruke disse resten av livet, men det ville vel være ønsketenkning at en aldri skal få bruk for morfin f.eks.(operasjoner etc)

Kan jeg gå rett over til et annet AD hvis det skulle dukke opp noe i fremtiden??? Eller stiller mao hemmere seg i en særstilling??

redd

Gjest aurorixbruker

Jeg var så dum at jeg sjekket aurorix og petidin med det samme. Og der sto det at en kunne få serogent syndrom som vel er farlig.?? dødelig

Du skrev at jeg ikke skulle bekymre meg over bruk av morfin og sterke smertestillende . At man bare måtte bruke mindre. Men det er altså så farlig at en kan få serogent syndrom??? Grøss

Siden jeg ikke tåler annet Ad enn Aurorix og reagerer voldsomt på å slutte med dem (også Aurorix) om ikke så voldsomt som ssri, så tenkte jeg at jeg skulle bruke disse resten av livet, men det ville vel være ønsketenkning at en aldri skal få bruk for morfin f.eks.(operasjoner etc)

Kan jeg gå rett over til et annet AD hvis det skulle dukke opp noe i fremtiden??? Eller stiller mao hemmere seg i en særstilling??

redd

Hva med selve narkosemiddelet?? et beinbrudd er jo nok til at en må gjennom dette.

Vet sykehuspersonell nok om dette med aurorix tro?

Gjest milliee

redd

at du orker bekymre deg sånn hele tiden :(

Gjest wiggum

redd

Det er vel ingen grunn til å ta alle sorger på forskudd.

Fordi du teoretisk sett kan få serogent syndrom, behøver du jo ikke å få dette. Sannsynligvis større sjanse for å på en meteoritt i hodet.

Annonse

Gjest aurorixbruker

Det heter GAD:0)) sorgene på forskudd og masse bekymringer for alt.

Og så for slike som meg finnes for mye informasjon her på nettet, som jeg ikke har kunnskap nok om ... og med min hang til å katastrofetenke, blir ikke det bra.

Skulle gjerne greid å tatt en dag om gangen og gitt pokker i fremtiden. Kan jo ikke gjøre noe med den allikevel. Ikke greit nei...

Gjest aurorixbruker

Får legge til at jeg hadde en svært så ubehagelig narkose og operasjon for noen år siden, blodtrykksfall og masse greier. Var mørbanket da jeg våknet?? svimmel(gikk rundt for meg) i sju uker etterpå. Så narkoser i seg selv er skrekk og gru for meg. og da jeg leser om at aurorix helst ikke skal kombineres med

medisiner de gir etter operasjoner og kanskje narkose og?? grøss.. så kastastrofetenker jeg. Håper det blir bedre når aurorixen begynner å virke og jeg forhåpendtlig blir litt mere likeglad. Er på opptrapping og på "tuppa"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...