Gå til innhold

Test av hverandre


bouenas

Anbefalte innlegg

Refererer til tråden "Våger du å skrive om alt på dol?"; Hvorpå flere skriver at det er så lett å kjenne igjen faste nick's skrivemåter, uansett anonymt nick.

Hva med en liten test på det; alle skriver et innlegg med tullenick, så kan andre igjen gjette hvem som skriver?

Kom igjen da?! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 311
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bouenas

    50

  • Angelica :o)

    29

  • Gyda

    21

  • morsan

    17

Mest aktive i denne tråden

Gjest aannoonnyymmmm

Jaja, så var det vår tur da..

Eldstejenta spydde fredag kveld, men det ble heldigvis med den ene gangen. Hun har derimot ikke vært helt pigg i helga. Først idag har hun spist som normalt. De to yngste klager over mage- og hodevondt, så idag har alle tre vært hjemme fra skolen og barnehagen. Satser på at vi kan dra på jobb imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym nr 2

Jaja, så var det vår tur da..

Eldstejenta spydde fredag kveld, men det ble heldigvis med den ene gangen. Hun har derimot ikke vært helt pigg i helga. Først idag har hun spist som normalt. De to yngste klager over mage- og hodevondt, så idag har alle tre vært hjemme fra skolen og barnehagen. Satser på at vi kan dra på jobb imorgen!

Tja, hvorfor ikke?

Hmm, vet ikke helt hva jeg skal skrive da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anoninonymo

For en morsom idè =) De gangene jeg må benytte meg av anonymt nick føler jeg det lyser "meg" av det, men jeg tror egentlig ikke noen har merket det. Selv er det kun katta jeg kjenner igjen.

Men gjett da, hvem er jeg? =) (Nå har jeg ikke prøvt å kamuflere meg noe i skrivemåte da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jaja, så var det vår tur da..

Eldstejenta spydde fredag kveld, men det ble heldigvis med den ene gangen. Hun har derimot ikke vært helt pigg i helga. Først idag har hun spist som normalt. De to yngste klager over mage- og hodevondt, så idag har alle tre vært hjemme fra skolen og barnehagen. Satser på at vi kan dra på jobb imorgen!

Er du togli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest aannoonnyymmmm

Tja, hvorfor ikke?

Hmm, vet ikke helt hva jeg skal skrive da *ler*

Du er en litt "ny" doler(?) og er avslørt som det pga at du ikke svarer trådstarter direkte, men legger svaret ditt under siste innlegg (evt. er du bare litt distre idag?) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så var det vår tur da..

Eldstejenta spydde fredag kveld, men det ble heldigvis med den ene gangen. Hun har derimot ikke vært helt pigg i helga. Først idag har hun spist som normalt. De to yngste klager over mage- og hodevondt, så idag har alle tre vært hjemme fra skolen og barnehagen. Satser på at vi kan dra på jobb imorgen!

Åsemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonnonym

Uff nei, skjønner deg godt. Jeg hadde nok også blitt fullstendig gal av det du beskriver. Merkelig det der, at ting må være sånn. Jaja, en får bare gjøre det beste ut av det. Lykke til!

Hvem er jeg, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

For en morsom idè =) De gangene jeg må benytte meg av anonymt nick føler jeg det lyser "meg" av det, men jeg tror egentlig ikke noen har merket det. Selv er det kun katta jeg kjenner igjen.

Men gjett da, hvem er jeg? =) (Nå har jeg ikke prøvt å kamuflere meg noe i skrivemåte da)

Ulvinnen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Ææææh, søren da ;o)

*fnis*

Igrunnen hadde det vært smart å legge ut denne tråden på kveldstid når vi er mange dolere her. Lettere å kjenne igjen personer når vi ikke er så mange innlogga på en gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Uff nei, skjønner deg godt. Jeg hadde nok også blitt fullstendig gal av det du beskriver. Merkelig det der, at ting må være sånn. Jaja, en får bare gjøre det beste ut av det. Lykke til!

Hvem er jeg, mon tro?

Speak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym nr 2

Gemini!

Nei, fortsatt ikke rett.

Hmm trodde skrivemåten avslørte meg litt, jeg.

Men kanskje ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

Igrunnen hadde det vært smart å legge ut denne tråden på kveldstid når vi er mange dolere her. Lettere å kjenne igjen personer når vi ikke er så mange innlogga på en gang ;-)

Sant nok, kan friske opp med en tilsvarende tråd i kveld, jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...