Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, ja jeg ble sykemeldt ut denne uka :( Men det er vel det beste. Veldig kjedelig å ringe til jobb med den beskjeden, men sånn er det bare.... Så nå skal jeg roe ned akkurat det litt. Gjøre minst mulig for å bli fort bra igjen.

Du sliter enda du ja, stakkars! Godt du har dol og tv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269122-pekkaline/#findComment-2176811
Del på andre sider

Gjest Tacomix

Hei, ja jeg ble sykemeldt ut denne uka :( Men det er vel det beste. Veldig kjedelig å ringe til jobb med den beskjeden, men sånn er det bare.... Så nå skal jeg roe ned akkurat det litt. Gjøre minst mulig for å bli fort bra igjen.

Du sliter enda du ja, stakkars! Godt du har dol og tv?

Ja,det er vel det beste å være sykemeldt ut uka. Da blir du forhåpentligvis bra igjen også enn å måtte prøve å være på jobben.

Godt å høre at du skal ta det med ro, det må du gjøre ja. Du må bli fort bra!

Ja, desverre så sliter jeg fortsatt. Har ikke gjort noe på 3 dager, men enda pusteproblemer. Sitter enten her ved dataen, ellers ligger jeg å hviler eller ligger å ser på tv. Ikke det store jeg greier. Håper bare at jeg kan jobbe med mine eksamener snart, ellers sliter jeg. Har egentlig allerede dårlig tid! Men det går nok!

Idag igjen ble jeg kalt for å være en liten kattepus, jeg er så dritt lei det der. At ikke jeg som ny doler bruker i okt. blir respekt. Det synes jeg at jeg skulle bli, men tydligvis ikke av alle. Kan nok ikke forlange det heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269122-pekkaline/#findComment-2176836
Del på andre sider

Gjest mandolina

Ja,det er vel det beste å være sykemeldt ut uka. Da blir du forhåpentligvis bra igjen også enn å måtte prøve å være på jobben.

Ja, desverre så sliter jeg fortsatt. Har ikke gjort noe på 3 dager, men enda pusteproblemer. Sitter enten her ved dataen, ellers ligger jeg å hviler eller ligger å ser på tv. Ikke det store jeg greier. Håper bare at jeg kan jobbe med mine eksamener snart, ellers sliter jeg. Har egentlig allerede dårlig tid! Men det går nok!

Idag igjen ble jeg kalt for å være en liten kattepus, jeg er så dritt lei det der. At ikke jeg som ny doler bruker i okt. blir respekt. Det synes jeg at jeg skulle bli, men tydligvis ikke av alle. Kan nok ikke forlange det heller.

Alle er i faresonen for å bli kalt kattepus, hvis de har mange innlegg.

Men det er stor forskjell på kattepusens innlegg og skrivemåte og din skrivestil og det du skriver om.

Så hold motet oppe, og god bedring.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269122-pekkaline/#findComment-2177018
Del på andre sider

igjen?? Hvilken tråd da?

En dag så blir vel jeg også beskyldt for det. Noen ganger kan mange innlegg være nok til at noen får sånne tanker. Men at de tar deg for kattepus forstår jeg ikke. Du har en egen måte å skrive på synes jeg. Rist det av deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269122-pekkaline/#findComment-2177035
Del på andre sider

Gjest Tacomix

igjen?? Hvilken tråd da?

En dag så blir vel jeg også beskyldt for det. Noen ganger kan mange innlegg være nok til at noen får sånne tanker. Men at de tar deg for kattepus forstår jeg ikke. Du har en egen måte å skrive på synes jeg. Rist det av deg!

Ja,

igjen!

Jeg

hadde

en

tråd

idag

på,

har

du

en

CD

anbefalling

til

meg?

Der

kom

det

opp

den

skepsisen

igjen!

Jeg

forstår

ikke

hvorfor

de

bryr

seg

om

jeg

skriver

noen

mens

jeg

er

syk,

det

er

jo

bare

veldig

relavante

spørsmål

jeg

har.

Takk

for

at

du

synes

jeg

skriver

min

egen

måte.

Jeg

skal

prøve

å

riste

det

av

meg.

Men

jeg

nok

stikke

å

se

farmen

før

jeg

legger

meg!

Vi

doles!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269122-pekkaline/#findComment-2177114
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tacomix

Alle er i faresonen for å bli kalt kattepus, hvis de har mange innlegg.

Men det er stor forskjell på kattepusens innlegg og skrivemåte og din skrivestil og det du skriver om.

Så hold motet oppe, og god bedring.

Hilsen

Tusen

takk

for

at

du

også

synes

det.

Jeg

har

noen

dager

ofte

ja,

men

det

er

egentlig

ikke

ofte

lenger.

Håper

de

holder

fred

nå!

Ellers

skal

jeg

prøve

å

bli

frisk!

håper

folka

her

holder

meg

ut

mens

jeg

er

sykemeldt;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269122-pekkaline/#findComment-2177125
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg har alltid likt deg, jeg ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269122-pekkaline/#findComment-2180282
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...