Gjest ICI Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har vært en dårlig uke! Sykehus, mange undersøkelser, mye vondt i magen, sovet lite og dårlig. Siste delen av uka veldig sulten, etter å ha ligget på drypp, men har bare fått spise tørrt fransk brød. Deprimert? Utrolig nærtagende! Tar alt opp i værste mening. Overhyggelig, redd for at folk ikke skal like meg. Kort lunte, utåmodig. Svimmel, kvalm, vondt nedre del rygg, samt stiv i armne. Lei! Stortsett lei. Små "oppturer" 1-2 ggr pr dag. Da vil jeg gjøre noe, bli noe. Desperat. Lite overskudd, fort sliten. Forvirra når jeg våkner om morgenen. "Hvor er jeg?" "Gi faen-holdning". Lei alt. Tenker mye, fjern. Tom i blikket sies det. Kan godt stemme. Frustrert, trøtt, irritert, tom! Flakkende tanker, dårlig konsentrasjon. Hva er det som feiler meg? *sukk* fra ICI. 0 Siter
avtrykk Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Du er definitivt deprimert!! Nå er det snart vår, og med våren kommer lyset. Håper det hjelper deg:) 0 Siter
Gjest ICI Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Psyk? :-)) Psyk ? Ja, det er jo noe galt. 0 Siter
Gjest ICI Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Du er definitivt deprimert!! Nå er det snart vår, og med våren kommer lyset. Håper det hjelper deg:) Takk for svar avtrykk. Det har dessverre ikke noe med lyset å gjøre, men det kunne ikke du vite. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.